مدیرعامل منطقه ویژه پارس:
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: عملکرد مناسب در زمان بحران‌ها نیازمند مدیریت هماهنگ است.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 02 November 2015
تابناک بوشهر: مهدی یوسفی عصر یکشنبه در همایش پدافند غیرعامل منطقه ویژه پارس اظهار داشت: این منطقه با دیگر مناطق شرایطی متفاوت دارد و پدافند غیرعامل نیز در این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ریشه در تاریخ دارد و در صدر اسلام نیز اقدامات مهمی در زمینه پدافند غیر عامل صورت گرفت، افزود: در جنگ‌های احد و خندق شاهد استفاده از روش‌های پدافندی هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به رزمایش مدیریت بحران که صبح امروز در منطقه برگزار شد، اشاره کرد و افزود: آن چیزی که نیاز داریم مدیریت مناسب در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.

وی نقش تجهیزات را در مقابله با بحران مهم خواند و ادامه داد: بدون برخورداری از مدیریت هماهنگ و مطلوب، موفق نخواهیم بود و همیشه داشتن تجهیزات پاسخگو نخواهد بود.

یوسفی از برگزاری مانورهای متعدد به منظور ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه خبر داد و گفت: از نظر زمان رسیدن به محل حادثه شاهد وضعیت خوبی هستیم ولی باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

لازم به ذکر است که مانور مدیریت بحران با حضور نهادهای ذی‌ربط در منطقه ویژه پارس برگزار شد و همایش پدافند غیرعامل نیز با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن همایش‌های منطقه ویژه پارس برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار