کد خبر: ۱۲۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 03 November 2015

ماکس یان مدیر کمپانی آزمایشگاهی سوپات آلمان روز سه شنبه در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی با تعدادی از مدیران این پژوهشگاه درخصوص انتقال تکنولوژی و تامین تجهیزات آزمایشگاهی گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، در این نشست نیما نادری مسئول روابط بین الملل این پژوهشگاه به معرفی پژوهشگاه و پژوهشکده های آن و همچنین امکانات آنها جهت ایجاد همکاری بین المللی پرداخت.

در ادامه ماکس یان به معرفی شرکت خود و همکاری های آن با دانشگاه های ایران پرداخت و در خصوص محصول نهایی کمپانی سوپات تحت عنوان میکروسکوپ الکترونی متصل به نرم افزار خودکار تحلیل تصویر و ارزیابی توزیع ذرات که عملکردی بسیار دقیق در اندازه گیری، آنالیز، تهیه تصویر ذرات و انتقال تصاویر ذرات معلق در مایعات و گازها را به صورت همزمان دارد، اشاره کرد.

یحیی پالیزدار، مشاور رییس پژوهشگاه در امور تحصیلات تکمیلی در خصوص پتانسیل پژوهشگاه جهت تعامل با موسسات و شرکت های بین المللی و همچنین چگونگی اجرایی کردن اینگونه تعاملات، نکات مهمی را بیان کردند.

در این نشست، دکتر محمدجواد اشراقی سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی و آنالیز، بر اهمیت خدمات پس از فروش کمپانی های سازنده تجهیزات آزمایشگاهی جهت نگهداری و تعمیرات این دستگاه ها تاکید کرد. در پایان دکتر ماکس یان از آزمایشگاه های این پژوهشگاه بازدید کرد.

پزوهشگاه مواد وانرژی در مشکین دشت شهرستان فردیس مستقر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار