شهردار منطقه 18 تهران از اجرای 118 پروژه رفاهی، عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: بزودی این پروژه ها به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۱۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ 11 March 2015

به گزارش ایرنا وحید نوروزی شامگاه سه شنبه در آخرین برنامه شبگردی سال جاری که به میزبانی منطقه 18 شهرداری برگزار شد افزود: بزرگراه شهید بروجردی، خط 10اتوبوس های تندرو، سرای محله، موزه شهدا، خانه کشتی، زمین چمن، بوستان مادر، سهند و امام علی بخشی از این پروژه ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: بوستان 23 هکتاری مادر که در حاشیه رود دره کن قرار دارد و ادامه بوستان جوانمردان و بوستان نهج البلاغه است در طول کمتر از شش ماه ساخته شده نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 18 تهران خاطرنشان کرد: در طراحی و ساخت این بوستان تمامی مسائل زیست محیطی رعایت شده است.

وی درخصوص سرانه فضای سبز منطقه 18 تصریح کرد: سرانه فضای سبز شهروندان منطقه 18 در ابتدای سال جاری 15.2 مترمربع بود که این عدد تا 29 اسفند ماه به 16.8 متر مربع خواهد رسید.

وی احداث خط 10 اتوبوس های تندرو را مورد اشاره قرار دارد و گفت: این خط اتوبوسرانی با 11 ایستگاه نقش مهمی در حمل و نقل عمومی منطقه دارد.

نوروزی با اشاره به آماده سازی بزرگراه آزادگان در مدت زمان کوتاه افزود: در طول دوماه گذشته بیش از 40 هکتار فضای سبز درپیرامون بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از شاهراه های اصلی منطقه احداث شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار