کد خبر: ۱۲۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 11 November 2015

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از اجرای طرحی با هدف نظارت بر باغ‌های خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

حسن جهانشاهلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: این شهرستان به دلیل آب و هوای مناسب و بهره‌مندی از باغات متعدد و جاذبه‌های گردشگری، مورد توجه مسافران و توریست‌ها و همچنین اهالی استان البرز است.

وی افزود: در ایام تعطیلات و همچنین روزهای مختلف‌، بسیاری از مسافران و مردم ساکن استان البرز با مراجعه به مناطق خوش آب و هوای ساوجبلاغ از جمله جاده برغان و همچنین مناطقی چون چندار از امکانات باغ‌های خانوادگی این مناطق استفاده می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ افزود: متاسفانه گزارش‌هایی داریم که در باغ‌های خانوادگی این شهرستان و سفره‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای حاشیه مناطق گردشگری ماننده جاده برغان، خدمات مناسب به گردشگران ارائه نشده و از سوی دیگر برخی واحدها نیز بدون داشتن مجوز اقدام به راه‌اندازی باغ خانوادگی و یا قلیان‌سرا کرده‌اند.

جهانشاهلو افزود: در همین راستا دستور خطاب به نیروی انتظامی، اداره اماکن و دستگاه‌های مرتبط صادر و از آنها خواسته شد تا طرحی را با هدف افزایش نظارت بر باغ‌های خانوادگی و واحدهای فعال در مناطق گردشگری تهیه کنند.

وی بیان داشت: این طرح آماده و از هفته گذشته اجرا شده است و تلاش داریم تا خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران به صورت مطلوبی انجام و رضایت آنها جلب گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ افزود: در روزهای نخست اجرای این طرح، نیروی انتظامی گزارشی ارائه کرد، مبنی بر اینکه برخی از باغ‌های خانوادگی فاقد مجوز قانونی هستند، لذا طی به تمام مدیران این واحدها اخطار لازم داده شد.

جهانشاهلو افزود: به طور قطع اگر مدیران واحدهای فوق به ویژه مالکان باغ‌های خانوادگی برای اخذ مجوز قانونی اقدام نکنند، دادستانی و نیروی انتظامی وظائف خود را در راستای جلوگیری از تداوم فعالیت آنها انجام خواهد داد.

وی در پایان از مسافران و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، نهادهای نظارتی و بازرسی را مطلع کرده و مطمئن باشند که به این گزارش‌ها در زمان کوتاهی رسیدگی قاطع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار