مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از کمک 171میلیارد ریال افراد خیر و نیکوکار برای ساخحت مدرسه در این استان در سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 12 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از کمک 171میلیارد ریال افراد خیر و نیکوکار برای ساخحت مدرسه در این استان در سال جاری تاکنون خبر داد.
سعید هژبری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک از سوی افراد خیر مدرسه ساز داخل و خارج استان اهدا شده است.
وی با بیان اینکه از این میزان کمک 14 میلیارد ریال غیر نقدی و مابقی نقدی بوده افزود: میزان کمک افراد خیر مدرسه ساز در مدت مشابه پارسال 155میلیارد ریال بوده است.
وی اظهار کرد: با این میزان کمک عملیات ساخت 31 فضای آموزشی با 37 هزار و 907 متر مربع مساحت در قالب 209 کلاس درس آغاز شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس ایلام اظهار کرد: علاوه بر این امسال سه خیر بومی و غیر بومی برای ساخت مدرسه در استان اعلام آمادگی کرده و طرحهای آموزشی مشارکتی این افراد در دست طراحی است.
وی با تقدیر از افراد نیکوکار برای ساخت مدرسه گفت: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی این اداره بیش از پیش به حمایت و کمک افراد خیر برای توسعه فضاهای آموزشی نیاز دارد.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در هزار و 360فضای آموزشی به تحصیل اشتغال دارند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار