رییس ستاد انتخابات کشور:
رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: همه تلاش دولت این است با شفافیت، اجرای قانون و اطلاع‌رسانی انتخابات باشکوهی را در ۷ اسفند امسال برگزار کنیم در این زمینه تلاش داریم تا نظر شورای نگهبان را در بخش های مختلف مورد توجه قرار دهیم
کد خبر: ۱۲۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 11 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، نشست مسئولان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حوزه جنوب شرق کشور در بندرعباس آغاز شد و محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در این نشست حضور یافت و در خصوص مسائل مختلف از جمله فرآیند برگزاری و زمینه های لازم برای ایجاد بسترهای قانونی برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک مسائل و موضوعاتی را مطرح و وظایف هر کدام از بخش ها را در زمینه انتخابات اسفندماه تشریح کرد.

مقیمی پس از آن با حضور در جمع خبرنگاران در زمینه برگزاری انتخابات اسفندماه توضیحاتی را ارائه و به سوالات رسانه ها نیز پاسخ داد.

161 میلیارد تومان هزینه برگزاری انتخابات اسفند


محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری خود که در بندرعباس برگزار شد٬گفت: ۲۵۰ حزب رسمی موجود در کشور برای شرکت در انتخابات امسال اعلام آمادگی کردند و هزینه برگزاری انتخابات حدود ۱۶۱ میلیارد تومان است.
 
وی گفت: ۲۳ مرحله از ۲۵ مرحله برگزاری انتخابات به صورت ماشینی اجرا می‌شود.
 
معاون وزیرکشور افزود: قرار است یک‌سوم فرایند رای‌گیری و شمارش آرا در صورت تایید شورای نگهبان و وزارت کشور نیز ماشینی برگزار شود.
 
مقیمی گفت: هزینه ماشینی برگزار کردن انتخابات حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است. سیستم دستی شمارش آرا و رای‌گیری هم به موازات سیستم ماشینی اجرا می‌شود.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: همه تلاش دولت این است با شفافیت، اجرای قانون و اطلاع‌رسانی انتخابات باشکوهی را در ۷ اسفند امسال برگزار کنیم.

26 آذر آغاز نام نویسی مجلس خبرگان و 28 آذر آغاز نام نویسی مجلس شورای اسلامی
 
زمان ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۸ آذر و انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۶ آذر است.
 
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفت اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار