رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی: علاوه بر رسیدگی به امور شهدا و خانواده شهدا و جامعه ایثارگری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت نیز به عنوان رسالت بنیاد شهید محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 11 March 2015
تابناک بوشهر - مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتی در آیین تجلیل از 23 نفر از دانش آموزان ممتاز در 12 مدرسه طرح شاهد در سال تحصیلی 93-94 اظهار داشت: وظیفه همه ماست به مدارسی که به نام شهدا مزین شده، توجه خاص داشته باشیم.

احمد طیبیان‌مجرد ضمن تقدیر از زحمات همکاران فرهنگی در مدارس گفت: برای برنامه‌ریزی پیشرفت علمی، آموزشی و معنوی دانش آموزان شاهد و ایثارگر 17 نفر از معلمین نقش داشتند.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان در مدارس خاص شاهد باید به صورت ویژه دیده شوند و در این راستا همه نهادها باید تلاش کنند تا شاهد موفقیت این دانش آموزان باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی نیز در این آیین افزود: علاوه بر رسیدگی به امور شهدا و خانواده شهدا و جامعه ایثارگری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت نیز به عنوان رسالت بنیاد شهید محسوب می‌شود.

اکبر دشتی تاکید کرد: همه مسئولان باید در این راستا قدم بردارند زیرا پیام همه شهدا بحث ولایتمداری، امربه معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار