نمایشگاه مطبوعات باعث شد تا بالاخره مدیرعامل بانک صادرات در میان رسانه‌ها آفتابی شود و در خبری تکراری از مهلت 20 روزه انتقال حساب از موسسه میزان به این بانک بگوید و این درحالیست که مدتهاست از روابط عمومی این بانک خبری در دست نیست!
کد خبر: ۱۲۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱ 12 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، برنامه «اشاره» سیمای خراسان رضوی که از جمله برنامه های پرمخاطب و شناخته شده صدا و سیمای استان است در هفته اخیر بالاخره به موضوع نامیزانی میزان پرداخت! و از دعوت مسئولان بانک صادرات برای پاسخگویی درباره میزان منحل شده گفت که فرجامش به نیامدن آنان انجامید و سرانجام جور این عدم پاسخگویی را یک مقام مسئول در بخش اقتصادی استانداری خراسان رضوی عهده دار شد که مدام از بانک صادرات به خاطر قبول مسئولیت (بانضمام اموال و املاک بسیار میزان) ، تشکر می‌کرد!

جالب اینکه مدتهاست از روابط عمومی این بانک که رسالت انعکاس فعالیتهای آن را دارد نیز خبر تازه ای درباره میزان، در دست نیست! و از ماهها پیش(خرداد ماه) که بخشی از امور میزان به این بانک سپرده شد در سایت این بانک، صرفا به درج خبر جدول زمانبندی افتتاح حساب و نیز اطلاعیه بانک صادرات درباره میزان اکتفا شده درحالیکه ابهامات زیادی درباره میزان منحله که متولی امروزش بانک صادرات است، نیست! و البته ساز و کار مشخصی برای پاسخگویی صادقانه در راستای تحقق شعار بانک پاسخگو و اعتلای اعتماد مخاطبان به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی  مشاهده نمی شود!

بنابراین گزارش، ​اسماعيل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران که به تازگی در همايشي كه توسط انجمن مديريت ايران برگزار شد تندیس زرین چهره‌های ماندگار مدیریت ایران را نیز کسب کرد و خبرش نیز به سرعت در سایت رسمی این بانک منعکس شد در بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفت: طی یک مهلت ۲۰ روزه به مشتریان میزان فرصت دادیم که حساب جدید خود را در شعب بانک صادرات افتتاح کنند



بنابراین گزارش که ایلنا منتشر کرد اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک صادارت در خصوص موسسه میزان، گفت: مطابق مسئولیت اجتماعی که داشتیم قبول کردیم برای آسایش خاطر جمعی از هموطنان‌مان که سرمایه خود را در این موسسه گذاشته بودند تمام مسئولیت حقوقی آن را به عهده بگیریم.

له‌له‌گانی تصریح کرد: بر همین اساس از شنبه هفته گذشته تمام شعب این موسسه با تابلوی بانک صادرات افتتاح شدند و برای صاحبان سپرده‌ای که در این موسسه حساب داشتند.

این گزارش حاکیست وضعیت پرداخت مطالبات سپرده گذاران میزان ، وضعیت سود پولهای مشتریان میزان در ماههای اخیر ، وضعیت کارمندان ستادی و شعب ، وضعیت انتقال حساب از میزان به صادرات ، وضعیت پرداخت بدهکاری های مشتریان میزان، وضعیت زمینها و اموال میزان ، وضعیت شرکت زیر مجموعه صادرات که عهده دار میزان شد! و دهها سئوال ریز و درشت دیگر از جمله مواردیست که این روزها در شعب منحله میزان مطرح است و کمتر پاسخ کاملی برای آن می توان یافت!

شایان ذکر است تابناک رضوی آمادگی درج پاسخ و توضیحات مدیران بانک صادرات را درصورت پاسخگو بودن بنا بر قانون دارد.

آخرین خبر مرتبط با میزان توسط بانک صادرات که البته بنا بر پیگیری های بسیار رسانه ها منتشر شد عبارتست از :

jadval zaman 2.jpg
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
این همون برنامه هست که پارسال حلمی رو از میزان آورد.بهتر که شرکت نکردن
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
تا مساله سود 5 ماه مردم توسط دولت و بانک مرکزي تعيين نشود مردم به دولت کنوني اعتماد نخواهند کرد.سود اين مدت خرج معيشت و مسکن خانوادها بوده است.پول برداشت شدهاکه از موسسه وام گرفتيم با سود 27 درصد و همان پول بلوکه شده است و با سود 27 از آن برداشت مي کنند بايد به تدبير اين دولت چه گفت؟
دولت کنوني دولت سرمايه دارهاست نه مستضعفين
خراسانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
بانک صادرات تا کنون کار عملی انجام نداده حتی یک مسئول آن هم در برنامه اشاره شبکه خراسان شرکت نکرد و بی احترامی به مردم را آغاز کرده است.
مال باخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
همش سرکاریه بابا بانک صادراتم پول بده نیس دقت کردین مهلت 20 روزه تو جدول 23 روزه
تابلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تابلو میزان پایین کشیده شد اصل پول و سود سپرده گزاران بالا کشیده شد.ما هم در خواب هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار