رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی تبریز رویکرد علمی شرکت واحد اتوبوسرانی در کاهش آلاینده های زیست محیطی ارزشمند دانست.
کد خبر: ۱۲۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 12 November 2015
به گزارش تابناک تبریز ؛ جعفر مدبر در کمسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر تبریز که با حضوررئیس و اعضای کمسیون ، معاون حمل ونقل وترافیک ، مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و کارشناسان واساتید دانشگاهی درحوزه  حمل و نقل در محل شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد عملکرد شرکت واحد اتوبوس رانی را در امر کاهش دودزدای این ناوگان مثبت ارزیابی کرد.
وی افزود: بهره گیری از اساتید دانشگاهی می تواند در موضوع کاهش آلاینده های زیست محیطی در حوزه حمل ونقل عمومی راه گشا باشد.
مدبر،  توسعه سامانه کارت بلیط و توجه به آموزش های شهروندی را از اولویتهای ناوگان حمل ونقل عمومی عنوان کرد وگفت : گزارش عملکرد اتوبوسرانی نشان می دهد که این شرکت در زمینه های فوق عملکرد خوبی داشته است.
رئیس کمسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر تبریز تصریح کرد: ایجاد پارک سوار برای روان سازی ترافیک ، کنترل هوشمند در حوزه مدیریت ناوگان ،  اجرای طرح های جدید از جمله ایجاد پایانه های استاندار در جهت ارتقاء وضعیت  موجود می تواند در بهبود خدمات حمل ونقل عمومی موثر واقع شود.
وی عبور از روشهای سنتی وقدیمی وبهره گیری از تکنولوژیهای جدید را مهم دانست و تصریح کرد بهره گیری از روشهای نوین علمی اجرای پروژه ها در حوزه حمل ونقل وترافیک آسان وهزینه ها را کاهش خواهد داد.
وی درپایان با اشاره  به اینکه خدمتگزاری به مردم یک فرصت و نعمت الهی است عنوان کرد مدیران قدر این فرصت رادر کسب رضایت مردم غنیمت شمارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار