رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل از مشخص شدن قهرمانان مسابقات فوتبال استان در رده های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 14 November 2015

به گزارش ایرنا محمود جعفری افزود: مسابقات فوتبال رده سنی پایه استان اردبیل در فصل 94 و 95 با شرکت 24 تیم از شهرستان های استان به صورت دوره ای در مدت زمان سه ماه برگزار شد.
وی بیان کرد: در پایان این مسابقات که در ورزشگاه علی دایی برگزار شد در رده سنی امید تیم آذردان ، در رده سنی جوانان اکباتان، و در رده سنی نوجوانان و نونهالان ذوب آهن اردبیل به مقام قهرمانی رسیدند.
وی اظهار کرد: قهرمانان این دوره از مسابقات به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.
جعفری افزود: این مسابقات به دلیل نبود اسپانسر و حامی مالی تیم ها با هزینه علاقه مندان و فوتبال دوستان برگزار گردید.
رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل با قدردانی از کسانی که به هرنحو در برگزاری منظم و بهتر این دوره از مسابقات کمک کردند، گفت: متاسفانه ورزشگاه علی دایی اردبیل هنوز از امکانات اولیه بهداشتی، آب، رختکن، اتاق داوران و غیره محروم است و این کمبودها مشکلات عدیده ای برای تیم ها و برگزار کنندگان مسابقات بوجود آورده است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری در این ورزشگاه افزود: از مسوولان امر درخواست داریم کمبودهای موجود در ورزشگاه را رفع کنند تا آبرو و فوتبال استان بیش از این دچار زیان نگردد.
او با ابراز گلایه از صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: متاسفانه علی رغم پیگیری های متعدد صدا و سیمای اردبیل به فوتبال استان توجه نمی کند در حالی که رسالت اصلی صداو و سیما ایجاد نشاط در جامعه، سالم سازی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان ، جوانان و مردم است.
جعفری از مسوولان صدا و سیمای اردبیل خواست در زمینه پوشش مسابقات مختلف فوتبال
و ایجاد انگیزه به قشر نوجوانان و جوان همت گمارند.
6130/ 1257

انتهای پیام /*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار