کد خبر: ۱۲۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 15 November 2015

مشاور عالی استاندار البرز ضمن اشاره به نقش بازرسان در دستگاه‌ها، گفت: عدالت و عدم تبعیض در بازرسی‌ها از اصول اساسی است که بازرسان باید سرلوحه کار خود در امری بازرسی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سید حسن موسوی در اولین نشست «تبیین و همفکری بازرسان استان» که در استانداری برگزار شد، ضمن تببین جایگاه بازرس در دستگاه‌ها، این امر را مصداقی برای اصلاح جامعه دانست و اظهار داشت: اصلاح یک فرد، اصلاح یک جامعه است، در این راستا بازرسان نقش خطیری را در دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کند.

وی افزود: شناسایی نقاط ضعف و ارائه پیشنهادات در جهت اصلاح امور و گرفتن فرصت فساد در سیستم از نکات کلیدی است که در امر بازرسی باید مورد توجه قرار گیرد.

مشاور عالی استاندار با تأکید بر اینکه نباید در امر بازرسی اغماض صورت گیرد، تصریح کرد: کار بازرسی و ارزیابی عملکرد، به مصداق قضاوت مهم و حایز اهمیت است، از این رو رعایت عدالت و عدم تبعیض در بازرسی‌ها باید سرلوحه کار باشد.

موسوی با بیان اینکه برای ارزیابی عملکرد در بازرسی باید شاخص تعریف کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: نتایج بازرسی‌ها بسترسازی برای ارتقای افراد با صلاحیت خواهد بود.

وی بیان کرد: بازرسی‌ها باید متمرکز، همه جامعه و جامع‌نگر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار