نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم به مناسبت ایام فاطمیه در ارومیه برپا شد.
کد خبر: ۱۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴ 11 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، همه ساله با فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت دخت رسول خدا(ص) جمعی از جوانان عاشق اهل‌بیت(ع) اقدام به برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه کرده و دوستدارن معصومین(ع) را به این نمایشگاه می‌کشانند.

در این نمایشگاه ضمن نصب بنر حاوی شناسنامه و جریان فدک که به طور کامل توضیح داده شده است، درب سوخته خانه حضرت زهرا(س)، جایگاه سیلی آن حضرت، تابوت امام حسین(ع) و چاه حضرت امیرالمومنان علی(ع) مدل‌سازی شده است.

در قسمتی از این نمایشگاه قبرستان بقیع نیز شبیه‌سازی شده و دوستدارن و شیفته‌گان ائمه و معصومین(ع) به نجوا و راز و نیاز پرداخته و اشک ماتم می‌ریزند.

در نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم، عکس‌هایی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و پیام شهدا نیز دیده می‌شود.

غرفه‌های مختلفی نیز در این نمایشگاه پیش‌بینی شده که در آن می‌توان به فروش عرقیات گیاهی، عرضه محصولات مذهبی و فرهنگی، فروش کتاب دینی و مذهبی و کتاب کودک، غرفه کودک و نقاشی و نیز غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی اشاره کرد.

این نمایشگاه که از آغازین روز ایام فاطمیه برپا شده، به مدت 20 روز یعنی تا چهارم فروردین سال آینده ادامه داشته و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 و نیم تا 12 و 45 دقیقه و عصرها از ساعت 14 و سی‌دقیقه تا 22 شب از آن بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار