استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم بیش از 95 درصد در تولید امنیت این استان سهم دارند.
کد خبر: ۱۲۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 16 November 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ، بشیری، سعادت در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: این امنیت در سایه تعامل و زندگی محبت آمیز بین اقوام و پیروان ادیان مختلف به ویژه کردها و آذری ها ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعامل و وحدت بین اقشار مختلف مردم کشورمان به ویژه در این استان را نمی توانند تاب بیاورند و مدام برای این خطه توطئه چینی می کنند.

وی اظهار کرد: اکثریت مردم خواهان و عامل امنیت و آسایش در آذربایجان غربی هستند ولی افرادی وجود دارند که مسائلی را با استفاده از علقه های زبانی و قومی ایجاد می کنند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ما به دنبال ایجاد وحدت اقوام هستیم و به همگرایی اعتقاد داریم.

سعادت به موضوع اشتغال به عنوان یکی از دغدغه های مردم و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه پرداخت و گفت: جوانان ما به اشتغال غیرکارمندی توجه ندارند و علاوه بر آن، فرصت شغلی خاصی نیز در این خصوص در استان نداریم که پیگیر هستیم این مشکل با همکاری دولت مرتفع شود.

وی افزود: تنها در استانداری آذربایجان غربی 188 نفر نیروی مازاد داریم که باید طبق قانون آنها را اخراج می کردیم ولی این کار را انجام ندادیم و از راههای دیگر این مازاد را جبران می کنیم.

وی همچنین در پاسخ به درخواست چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص پیگیری موضوع دریاچه ارومیه اظهار کرد: در پی مطالعات و مصوبات صورت گرفته در مورد این دریاچه، اعتبارات کلانی اختصاص یافته که به تدریج در حال تزریق است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به معضل حاشیه نشینی موجود در ارومیه و برخی از شهرهای دیگر استان اضافه کرد: در نظر داریم از سرمایه گذاری دولتی و توان خیرین در راستای ساماندهی این مناطق استفاده کنیم که موضوع توازن منطقه ای مد نظر برای اجرا در قالب برنامه ششم توسعه نیز در همین مسیر است.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان مشکلات شهر و شهرستان ارومیه پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار