رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۱۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 17 November 2015
به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، ولی وندایی در این باره اظهار کرد: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه افرادی در شهرستان تاکستان و شهر ضیاءآباد مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند و مواد مخدر را از استان تهران خریداری و در این شهرستان به فروش می‌رسانند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: این مأموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه‌ریزی، اتخاذ تدابیر لازم، هماهنگی با مقام قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در عملیات غافلگیرانه موفق شدند خودروی سوداگران مرگ را در محورهای منتهی به شهرستان تاکستان شناسایی کنند که پس از تعقیب و مراقبت لازم قاچاقچیان وارد مخفیگاه خود شدند.

وندایی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه قاچاقچیان مقدار ۱۴ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد که در این خصوص پنج سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان خواست تا در راستای ارتقاء سطح امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با مواد افیونی، هرگونه اخبار و موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سوانح رانندگی در قزوین ۴ مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین گفت: ۴ تصادف جرحی روز گذشته در استان رخ داد که چهار مجروح بر جای گذاشت.

محمدرضا محمدی ضمن ارائه گزارشی در خصوص تصادفات روز گذشته در استان قزوین اظهار کرد: دیروز چهار تصادف جرحی در استان رخ داده که چهار مجروح در پی داشته است.

وی با بیان اینکه شهر قزوین دو تصادف و دو مجروح از این تعداد تصادفات داشته است، افزود: در کمربندی نسیم شمال جاده محمودآباد شهر قزوین خودروی سواری پژو ۴۰۵ و خودروی سواری پژو پارس با یکدیگر تصادف کردند که راننده پژو پارس در این تصادف مصدوم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ادامه داد: علت این تصادف از سوی کارشناسان تصادف پلیس راهنمایی و رانندگی استان عدم توجه به جلو راننده پژو ۴۰۵ تشخیص داده‌ شد.

محمدی به تصادف دیگر در شهر قزوین در بلوار شهید بهشتی خیابان حیدری اشاره کرد و ادامه داد: یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد که موتورسوار مصدوم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین تصریح کرد: علت تصادف خیابان حیدری شهر قزوین تغییر ناگهانی مسیر از سوی راننده سواری پیکان ذکر شده است.

وی با اشاره به تصادف شهر آبیک خاطرنشان کرد: در بلوار آزادگان به سمت شهرک قدس این شهر یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کردند که راکب موتورسیکلت مجروح شد.

محمدی به تصادف شهر بویین زهرا اشاره کرد و افزود: در خیابان شهید رجایی این شهر یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده تصادف کرد که در این حادثه عابر پیاده مصدوم شد.

این مسئول انتظامی گفت: عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پژو علت تصادف گزارش شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار