ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن از نبرد رویاروی با ایرانیان هراس دارد، گفت: اعتقاد به شهادت‌طلبی جوانان ایرانی ترس را بر دل دشمن انداخته است.
کد خبر: ۱۳۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷ 19 November 2015

به گزارش تابناک یزد،امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی در کنگره بزرگداشت 200 شهید مسجد فاطمیه اصفهان اظهار کرد: شهدا همواره مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند؛ 48 هزار شهید ارتش در دوران دفاع مقدس نمونه‌ای برای بی‌تابی است که امروز در میان امت اسلامی وجود دارد و نشان از بی‌حوصلگی آنان برای ظهور منجی عالم بشریت است.

ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: شهدا شمع محفل بشریت هستند، امروز در عرصه بسیار سختی هستیم، دشمن به‌خوبی به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده است.

وی با بیان اینکه دشمن از نبرد تن‌به‌تن و رویارویی با رزمندگان ایرانی به واسطه اعتقاد شدید به شهادت‌طلبی واهمه دارد، گفت: دشمن امروز بر طبق فرمایش فرمانده کل قوا راه نفوذ در ابعاد مختلف را برای تسلط انتخاب کرده است.

جهادی ارسی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در امر شهادت و شهادت‌طلبی می‌تواند راه نفوذ دشمن را ببندد، جامعه‌ای که اعتقاد به فرهنگ شهادت داشته باشد رنگ و روی شکست را نخواهد دید.

در ادامه جلسه با حضور اعضای شورای شهر، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، فرماندار اصفهان، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس، سردار محوری معاون فاوای سپاه پاسداران و سردار ربانی معاون عملیات سپاه پاسداران از کتاب «با این ستاره‌ها»که شامل خاطرات و یادنامه‌های 200 شهید مسجد فاطمیه است، رونمایی شد.

گفتنی است از میان 200 شهید مسجد فاطمیه، 24 شهید از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار