همزمان با سفر معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تحقق طرح تحول سلامت هفت بلوک زایمان طبیعی در اردبیل راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در اردبیل برگزار شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان اردبیل و اقدامات انجام شده اظهار کرد: فعالیت‌هایی که در 17 ماه گذشته در اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام شده است به رضایتمندی 91 درصدی مردم در استان منجر شده است.

فرهاد پورفرضی یادآور شد: ما سعی کردیم در بسته‌های مختلف ارائه خدمات به هموطنان را شاهد باشیم که این بسته‌ها به شکل کامل در جای جای استان اردبیل اجرا شده و زمینه رضایتمندی بیشتر را فراهم کرده است.

وی با قدردانی از حضور آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت و رئیس ستاد کشوری طرح تحول نظام سلامت در استان اردبیل برای بازدید از روند اجرایی این طرح افزود: امروز همزمان با حضور معاون وزیر هفت بلوک زایمانی در استان اردبیل راه‌اندازی شد تا ترویج زایمان طبیعی را با هدف کاستن از تعداد زایمان‌های سزارین که عواقب خطرناکی را به دنبال دارد شاهد و ناظر باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: معاون درمان وزیر بهداشت در سفر به استان اردبیل از مراکز آموزشی و درمانی کودکان بوعلی و بزرگترین مرکز درمانی استان بیمارستان امام اردبیل بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای طرح تحول سلامت قرار گرفت.

پورفرضی ادامه داد: همزمان با حضور معاون درمان وزیر بهداشت شاهد آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه مرتبط با بسته‌های طرح تحول نظام سلامت با سرمایه‌گذاری بیش از 28 میلیارد تومان در استان هستیم.

وی افزود: همچنین در این سفر افتتاح اورژانس شهرستان مشگین‌شهر از برکات نظام تحول سلامت و در راستای عملیاتی کردن بسته توزیع عادلانه امکانات و خدمات در مناطق مختلف استان اردبیل به انجام رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ما در قالب بسته طرح تحول سلامت علاوه بر پوشش کامل بیمه همگانی برای اهالی استان سعی کردیم با جذب نیروهای متخصص و فوق تخصص و با استقرار آنها در مراکز بیمارستانی ارائه خدمات کیفی‌تری را شاهد باشیم.

پورفرضی بیان کرد: اجرای طرح تحول سلامت نه تنها رضایتمندی مردم، کاهش سزارین و ارتقای هتلینگ را به همراه داشته بلکه زمینه‌ای را فراهم کرده است تا خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت ارائه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار