معاون وزیر آموزش و پرورش:
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد این وزارتخانه، تحقق منویات مقام معظم رهبری و نگاه به اسناد نظام و کشور در عرصه تعلیم و تربیت است .
کد خبر: ۱۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ 12 March 2015
رویکرد وزارت تحقق منویات مقام معظم رهبری استبه گزارش تابناک یزد، قربانعلی افشانی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور استان یزد افزود: مقام معظم رهبری نقشه راه فعالیت های نظام تعلیم و تربیت را ترسیم کرده اند .

وی اظهار داشت: همه مدیران عرصه تعلیم و تربیت باید برای تحقق توصیه های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت در این بخش مهم اقدام کنند و سیاست ها را دنبال نمایند .

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: افتخاراتی که در عرصه تعلیم و تربیت نصیب نظام ما شده همه مدیون حمایت های مسوولان و همراهی مردم و خانواده ها بوده است .

افشانی گفت: جهاد علمی و تولید علم و فناوری بر حسب نیازهای کشور و همچنین ایده پردازی و نظریه پردازی باید بصورت مستمر مورد توجه و تاکید عوامل تعلیم و تربیت قرار گیرد.

وی افزود: از سیاست های مهم نظام تعلیم و تربیت فراهم کردن زمینه حضور آگاهانه و موثر دانش آموزان در بخش های مختلف و بخصوص رسیدن به جایگاه جهانی است .

این مسوول از دیگر برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش را حمایت از فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانش نوین برای موفقیت جامعه و کشور اسلامی ذکر کرد .

افشانی به طرح همیار معلم در سطح مدارس و همچنین توجه به مسائل فرهنگی در کنار علمی و آموزشی اشاره کرد و خواستار فعالیت فرهنگیان در این عرصه شد.

در پایان این همایش با عنوان افتخار بیست و یکم به نفرات برتر و برگزیده جشنواره های علمی و خوارزمی تندیس و هدایایی تقدیم شد .

استان یزد امسال در آزمون سراسری ورودی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور برای بیست و یکمین سال پیاپی رتبه اول قبولی در این آزمون را کسب کرد.

به گزارش ایرنا ،این استان با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت دارای 195 هزار دانش آموز و یک هزار و 600 واحد آموزشی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار