جوان شیطان صفتی که از طریق نورگیر یک ساختمان به طور مخفیانه از دختر جوانی فیلمبرداری کرده و آن را بهانه ای برای تهدید و برقراری رابطه ای شیطانی قرار داده بود دستگیر شد .
کد خبر: ۱۳۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 23 November 2015
گوشی تلفن همراه دختر جوان به صدا در آمد و همزمان پیامکی هم روی صفحه آن ظاهر شد. درمتن آن از دختر جوان خواسته شده بود یا تسلیم خواسته های شیطانی ارسال کننده پیامک شود یا فیلم‌های او درفضای مجازی منتشر خواهد شد.

دختر جوان هنگام خروج از منزلش کاغذ تا شده ای را دید که باز هم در متنش تهدید های همان فرد شیطان صفت و خواسته های شیطانی دیده می شد او با ارائه شکایتی به شعبه 631 دادسرای ناحیه 6 مشهد خواستار شناسایی عامل اقدام شد .

قاضی پرونده از ماموران کلانتری الهیه خواست مالک خط همراه را شناسایی و به دادسرا منتقل کنند. دارنده خط پس از حضور در شعبه مذکور، منکر هرگونه اقدامی شد .با این انکار، قاضی پرونده تحقیقات قضایی خود را گسترش داد و پی برد سیم کارت مورد نظر جزو سیم‌کارت‌های هدیه است و قبل از آن چند روزی در اختیار یکی از دوستان دارنده خط بوده است.

پلیس متهم را که همسایه دختر جوان نیز بود دستگیر و به شعبه منتقل کرد.

جوان شیطان صفت وقتی همه چیز را علیه خود دید و پی برد راهی نمانده است که به کتمان حقیقت کمک کند لب به اعتراف گشود و پرده از نقشه شیطانی اش برداشت و مدعی شد: یک روز وقتی برای نصب دیش ماهواره به پشت بام منزلمان رفته بودم چشمم به دختر جوان افتاد که در داخل منزلشان حضور داشت و آنجا بود که نقشه ای شیطانی را کشیدم و چندین بار دیگر از نورگیر ساختمانشان از او فیلم گرفتم و در ادامه برای او پیامک و نامه تهدید آمیز ارسال کردم تا او را تسلیم نقشه شیطانی ام کنم .

در ادامه با روشن شدن زوایای تاریک پرونده، متهم بادستور قاضی راهی زندان شد تا مراحل قانونی پرونده نیز طی شود.

منبع: خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار