رئیس هیئت مدیره کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران:
رئیس هیئت مدیره کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران گفت:با توجه به مطالبات یمانکاران سود به مطالبات معوقه تعلق نگیرد و حفظ قدرت خرید و تورم در بازار مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶ 13 March 2015
 به گزارش تابناک یزد، « مهندس حسن سعادتمند» گفت:مطالبات معوقه چند سالی است که بیشتر از قبل پیمانکاران و صنعت احداث را با مشکل مواجه کرده است.

وی اظهار داشت:مطالبات شرکت های پیمانکاری اغلب از منابع خودشان نیست بلکه از وام های بانکی است و باید بهره آن را هم پرداخت کنند لذا دولت بپذیرد که اگر منابع کافی نیست سود به مطالبات معوقه تعلق نگیرد و حفظ قدرت خرید و تورم در بازار مورد توجه قرار گیرد.

سعادتمند تصریح کرد: با بهتر شدن شرایط تحریم می توانیم قدری به بهبود اوضاع امیدوار باشیم چرا که شرایط بین الملل حتما بر افزایش بودجه دولت و مشکلات بودجه ای موثر است و در چند سال اخیر که با شدت تحریم های دشمن مواجه بودیم به دلیل کاهش صادرات و منابع مالی محدود با کاهش درآمد دولت نیز مواجه شدیم.

وی در خصوص عوامل نیمه تمام ماندن پروژه های عمرانی گفت: اصلی ترین عامل تاخیر در اتمام پروژه های عمرانی نبود اعتبارات عمرانی کافی است ضمن اینکه مسائل فنی و تعلل و قصور پیمانکار هم در برخی موارد مزید برعلت بوده است.

نایب رئیس انجمن شرکت های ساختمانی، تاسیساتی و راهسازی استان یزد گفت:در حال حاضر 2هزار و 900 پروژه نیمه تمام در کشور داریم و اگر بخواهیم پروژه جدیدی آغاز به کار نکند 400 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم که قول هایی از طرف دولت تدبیر و امید در قالب 4 میلیارد و 800میلیون تومان بودجه عمرانی داده شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار