بسته خبری شهرستانها
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 23 November 2015

به وضعیت ورزش اشنویه پرداخته شد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربیدر این نشست که در فرمانداری ترتیب یافت ابتدا رحیم تیموری رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه گزارشی از اقدامات و فعایتها و مشکلات اداره ورزش و جوانان این شهرستان را مطرح کرد. در ادامه مهندس خضری به وضعیت مناسب ورزش در اشنویه اشاره کرد و گفت با وجود قهرمانان نامدار جهان سیامند رحمان و حسن جانفشان جایگاه ورزشی این شرستان در سطح استان و کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: از همه فرصتها برای توسعه ورزش و کمک به هیاتهای ورزشی استفاده خواهد شد. چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این نشست گفت استعدادیابی پایه و رکن اصلی ورزش است و درهمه شهرها با همکاری اموزش و پرورش این مسئله باید در اواویت قرارگیرد.

وی همچنین به بحث اموزش اشاره و گفت هیاتهای ورزشی بایستی به امر اموزش توجه خاصی داشته باشند. وی با اشاره به جایگاه مناسب ورزش استان و برگزاری برنامه ها و مسابقات متنوع ورزشی در سالجاری گفت در بهمن ماه امسال جام ستارگان برای اولین بار در استان با حضور قهرمانان تنیس روی میز جهان برگزار خواهد شد. در ادامه این جلسه ورزشکاران قهرمان و هیاتهای ورزشی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرکل ورزش و جوانان برای رفع این مشکلات قول پیگیری و مساعدت داد.

رئیس جدید محیط زیست سردشت معرفی شد

 فرماندار سردشت در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره محیط زیست سردشت ضمن تقدیراز خدمات رئیس سابق با اشاره به وسعت و گستردگی جنگلها و مراتع سردشت گفت: در سردشت 80 هزار هکتار جنگل داریم و حفاظت و حراست از این منابع نیازمند اهتمام و امکانات ویژه ی است که با بهره مندی از حمایت های بیشتراستان میسر خواهد شد.

حسنی با تبریک انتصاب مدیر جدید خواستار توجه بیشتر استان جهت تقویت محیط زیست شهرستان سردشت شد. گفتنی است «خالد بایزیدی » به عنوان رئیس جدید محیط زیست سردشت معرفی شد.

پیروزی تیم فوتبال شهرداری مهاباد برابر شهرداری خوی

در هفته پنجم رقابت های گروهی لیگ دسته 3 کشور عصر روز یکشنبه مورخه 1 آذرماه 94، یک بازی در ورزشگاه آزادی مهاباد بین دو تیم شهرداری مهاباد و شهرداری خوی انجام شد. در این بازی که در حضور جمع کثیری از علاقه مندان برگزار شد، تیم شهرداری مهاباد که حمایت تماشاگران پرشور خویش را دارا بود حملات متعددی را بر روی دروازه حریف خلق کرد تا اینکه در دقیقه 76 بازی « بهروز پشنگ » بازیکن خوب تیم شهرداری مهاباد گل برتری این تیم را  وارد دروازه حریف کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

هم اکنون استقلال جنوب تهران با 13 امتیازدر رده اول و تیم شهرداری مهاباد با 10 امتیاز در رده دوم جدول گروه 3 این مسابقات قرار دارند . بازی بعدی مهاباد روز یکشنبه هفته آینده در مریوان و برابر تیم ایستک این شهر انجام خواهد شد .در سایر بازیها این نتایج حاصل شد.

(آبی پوشان گیلان غرب 0 - 2 شهرداری همدان ) -  (آبیدر سنندج 0 - 1 بهر ه برداری مترو تهران ) – (شهرداری بناب 9 - 1 پرسپولیس دره شهر)  - ( استقلال ملاثانی 0 - 0 استقلال جنوب تهران) 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار