این بیمارستان صحرایی تا (۱۶آبان) برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی پابرجا خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 01 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، جانشین بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، ابراز کرد: تاکنون از زمان برپایی این بیمارستان صحرایی در مرز مهران خدمات بسیار ارزنده ای به زوار ارائه شده و حدود ۱۰ پزشک در این بیمارستان حضور دارند.

سیف الله کریم زاده جانشین بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برپایی بیمارستان صحرایی این سازمان در مرز مهران برای کمک رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان تا (۱۶آبان) برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی پابرجا خواهد بود.

وی، ابراز کرد: پزشکان متخصص داخلی، عفونی، زنان، پرستاران و تکنیسین های دارویی اعزام شده به این منطقه در سه شیف صبح، ظهر و شب به زوار خدمات رسانی می کنند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، با بیان اینکه پیش بینی می شود در روزهای بازگشت زوار به کشور روزانه به بیش از چهار هزار نفر ارائه خدمات صورت گیرد، افزود: در زمینه تأمین دارو نیز هیچ گونه محدودیتی نداریم.

به گفته کریم زاده، از زمان برپایی این بیمارستان تاکنون نیز خدمات بسیار ارزنده ای به زوار ارائه شده و حدود 10 پزشک در این بیمارستان حضور دارند.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: برپایی این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان ایلام و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده است.

وی، با اشاره به برگزاری جلسات مختلفی با سازمان غذا و دارو استان قبل از برپایی این بیمارستان، گفت: داروی رایگان به اندازه کافی از سوی سازمان غذا و دارو و سازمان بسیج کشور برای این بیمارستان تأمین شده است./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار