رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور عمرانی شورای شهر سرعین گفت: در سال آینده 200 میلیارد ریال از محل درآمد داخلی شهرداری صرف پروژه های عمرانی شهر سرعین خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 06 December 2015
به گزارش ایرنا ، توحید دنیایی روز یکشنبه در جلسه فعالان بخش سرمایه گزاری شهرستان سرعین افزود: آسفالت و جدول گذاری ضلع شرقی و غربی کمربندی به طول شش کیلومتر ، اجرای روکش آسفالت خیابان های اصلی شهر پس از اجرای فاضلاب ، سنگفرش مرکز شهر برای اولین بار در سطح شمالغرب کشور ، تکمیل و بهسازی پارک شادی و اجرای پارک 12 هکتاری و ساماندهی گلزار شهدای گمنام از برنامه های اولویت دار شهرداری است.
او اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر سرعین سالانه میزبان خیل عظیم مسافران است با برنامه های انجام شده توسط مجموعه شورای شهر و شهرداری سرعین الگوی جدید ساختار شهری در این شهر احداث می شود.
وی از فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاری شهر سرعین خواست با همکاری خود زمینه اجرای سریع این پروژه ها در شهر سرعین را فراهم کنند.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگرپذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار