سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگنده روسی به علت حمله به نفت‌کش‌های پسر اردوغان مورد هدف قرار گرفته است، گفت: ارتش ترکیه در خدمت شخص اردوغان است و به منافع مردم ترکیه نظر ندارد.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 07 December 2015

به گزراش تابناک تبریز از خانه ملت، نوذر شفیعی در خصوص اظهارات نامربوط اخیر اردوغان پیرامون ایران، اظهار داشت: اردوغان دچار توهم است و شخصی که توهم داشته باشد تصمیمیاتی را می‌گیرد که با واقعیت‌های میدانی سازگار نیست.

نماینده مردم ممسنیدر مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اردوغان به دلیل اینکه پسرش در قاچاق نفت عراق و سوریه دخیل است به شدت تحت تاثیر افکار عمومی مردم ترکیه قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این موضوع در ترکیه منتشر شده و جوانان ترکیه، مردم سوریه و مردم عراق کشته می‌شوند به خاطر اینکه پسر اردوغان نفعی ببرد.

شفیعی گفت: اردوغان پیش ازر آنکه به دنبال ارائه تذکر به ایران باشد باید مواظب رفتار انحصارطلبانه، سوداگرایانه و تجارت محور خودش باشد و بهتر است وی در مقابل ملت ترکیه نسبت به آنچه که در ترکیه اتفاق می‌افتد پاسخگو باشد.

وی افزود: رئیس جمهور ترکیه به دنبال فرافکنی است یعنی مسائلی را که در داخل باید حل کند، به بیرون منعکس می‌کند.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جنگنده روسیه به این دلیل توسط ترکیه مورد هدف قرار گرفت که آن جنگنده تانکرهای نفتی فرزند اردوغان را هدف قرار داد.

شفیعی ادامه داد: اگر آن جنگنده نفت‌کش‌های پسر اردوغان را مورد هدف قرار نمی‌داد ارتش ترکیه نیز آن جنگنده روسی را مورد هدف قرار نمی‌داد و این به معنی در خدمت اردوغان بودن ارتش ترکیه است و منافع مردم ترکیه در ارتش این کشور دنبال نمی‌شود./

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
خیلی جالب بود. پس پشت پرده هدف قراردادن جنگنده روسی این بوده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار