دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل گفت: همزمان با روز دانشجو دفتر سازمان زنان حزب اسلامی کار در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 07 December 2015

غلامحسین غاربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در همایش «تبیین نقش دانشجویان در انتخابات» که به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود، سازمان زنان این حزب نیز بعد از سازمان‌های «دانشجویان» و «جوانان» به عنوان سومین سازمان زیرمجموعه فعالیت خود را به طور رسمی آغاز می‌کند.

وی افزود: در این همایش که در سالن میلاد اردبیل برگزار می‌شود رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار در تهران و همچنین دو نفر از فعالان سیاسی و مدنی استان سخنرانی خواهند کرد.

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل حضور دانشجویان و بانوان را در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم یاد کرد و نقش آنان را در انتخابات مختلف بسیار تاثیرگذار و حیاتی دانست.

غاربی گفت: هر زمان دانشگاهیان با حرکت‌های آرمان‌خواهانه، عدالت‌طلبانه و آزادیخواهانه خود، محوریت فعالیت‌های مدنی را در دست گرفته‌اند جامعه از نتایج متعالی و سودمند آن بهره جسته و افکار عمومی به سوی خردورزی و منطق‌گرایی سوق داده شده است.

وی عنوان کرد: پویایی و فعالیت تشکل‌های مدنی و سیاسی به خصوص در بین جوانان و دانشجویان نشاط و شادابی سیاسی و اجتماعی را به همراه داشته و این قشر بزرگ و مهم از رخوت و انفعال خارج خواهد شد.

این مدرس دانشگاه یادآور شد: بر اساس اساسنامه این حزب راه اندازی سازمان‌های قشری و صنفی از اولویت فعالیت‌ها قید شده و تشکیلات استان اردبیل نیز سعی خواهد کرد نسبت به راه‌اندازی دیگر سازمان های خود اقدام عملی کند.

غاربی با دعوت عمومی به خصوص بانوان و دانشجویان برای حضور در این همایش اظهار امیدواری کرد این همایش در یک فضای منطقی و عقلانی برگزار شود و حاضران از مطالب ارائه شده بهره لازم را ببرند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حزب اسلامی کار از سال 1378 فعالیت خود را در استان اردبیل آغاز کرده و یکی از احزاب فعال در امور جوانان و اقشار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار