ویژه زائران عرب زبان:
نشست‌ علمی- تخصصی «ارتباطات بین شیعه و سنی» ویژه جوانان و نخبگان عرب زبان در بنیاد پژوهش ‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، «این نشست‌ علمی- تخصصی با عنوان کلی سلسله «نشست های تخصصی تحولات سیاسی كنونی جهان اسلام، راهكارها و چشم انداز»، چهارشنبه 18 آذر ساعت 15 در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

این نشست با موضوع «ارتباطات بین شیعه و سنی و تأثیر آن در اوضاع كنونی و آینده جهان اسلام»با حضور حجت الاسلام و المسلمین «اسد القصیر»، استاد و پژوهشگر علوم اسلامی ویژه جوانان و نخبگان عرب زبان برگزار می‌شود.

در سال‌های گذشته سلسله نشست‌هایی با عناوین «جهان اسلام در عصر حاضر» و «در سایه سیره حضرت رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع)» برگزار شده که بحث های مطرح شده در آن در کتابی با عنوان مجموعه مقالات نشست‌ها به زبان عربی به چاپ رسیده است.

یادآور می‌شود؛ نشست‌ علمی- تخصصی «جریان‌های سیاسی جهان اسلام» ویژه جوانان و نخبگان عرب زبان، چهارشنبه 18 آذر از ساعت 17 در بنیاد پژوهش‌ های اسلامی آستان قدس رضوی واقع در دور برگردان بست طبرسی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار