تابناک گیلان: همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی ص و شهادت دومین امام شیعیان حضرت امام حسن مجتبی ع یادواره 21 شهدا والامقام و 4 شهید گمنام محله کیاکلایه شهرستان لنگرود برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 11 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی ص و شهادت دومین امام شیعیان حضرت امام حسن مجتبی ع یادواره 21 شهدا والامقام و 4 شهید گمنام محله کیاکلایه شهرستان لنگرود برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم که با حضور خانواده های معزز شهدا و جمع کثیری از مردم و مسئولین شهری در مسجد امام حسین ع این محل برگزار شد حجت السلام قدرتی در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ادامه دادن راه این شهیدان سخنانی ایراد کرد در ادامه این مراسم حاضرین به اقامه عزاداری و سینه زنی پرداختند.

همچنین یادواره 32 شهید والامقام آنسرمحله شهرستان لنگرود نیز در مسجد صاحب الزمان این محل برگزار گردید در این مراسم هم حجت السلام اشکوری در جمع پر شور مردم و خانواده های معزز شهدای این محل به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی پیروی کردن از امر ولایت، اخلاص، دین داری، پایبند بودن به ارزش ها و معنویات را از نکات بارز این شهدا دانست که جان شیرین خود را در راه اسلام و حفظ کشور هدیه کردند. وی همچنین از لزوم شناخت دشمن و مقابله با خدعه و نیرنگ های آنان را لازمه امروز جامعه دانست که در راس آن مسئولان باید مراقبت بیشتری کنند.

از دیگر نکات این یادواره ها حضور برخی از چهره های استانی از جمله احمد اسماعیلی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار