کد خبر: ۱۴۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 13 December 2015

کشف 14 هزار عدد قرص غیرمجاز در مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف بیش از 14 هزار عدد داروی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک تبریز،علی طاحونی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در پوشش یک مرکز پزشکی در یکی از محله‌های شهرستان مرند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از اخذ مجوز قضایی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از محل، مقادیر زیادی داروهای غیرمجاز شامل پنج هزار و 900 عدد قرص روان گردان و هشت هزار عدد قرص پزشکی غیرمجاز و 600 سی.سی شربت متادون و 400 عدد انواع آمپول‌های غیرمجاز از جمله مرفین، هورمون تستسترون، ترامادول و متادون و 140 عدد انواع پودر آمپول غیرمجاز، کشف شد.

طاحونی گفت: متهم با تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
رئیس پلیس شهرستان مرند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و نظرات خود را در خصوص عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد
دستگیری سارقان احشام با 15 فقره سرقت در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری سه سارق و کشف 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

رمضان اللهوردیان  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بناب، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی سرقت‌های انجام شده و انجام تحقیقات پلیسی، یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر شد.

اللهوردیان افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم دو نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد که هر دوی آنها نیز دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان با مشاهده مستندات، دلایل و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود و به 15 فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، محل حفظ دام‌های خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس حاصل کنند.

کپی
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان خبر داد
کشف محموله 200 میلیون ریالی کالای قاچاق در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از کشف محموله 200 میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد

سهراب شفقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملکان گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در حوالی روستای مهماندار به دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و آردی مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروها 674 ثوب انواع البسه زنانه و 126 بسته پوشاک بچگانه کشف و سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.

شفقی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان با اشاره به آثار سوء قاچاق کالا بر اقتصاد کشور به مبارزه جدی نیروی انتظامی با قاچاق کالا تاکید کرد./فارس





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :