مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از آغاز ثبت نام سومین المپیاد وررشی بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 16 December 2015
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، با اشاره به آغاز ثبت نام سومین المپیاد بازنشستگان شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت خاطر نشان کرد: خوشبختانه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران افتخار برگزاری موفق دو دوره المپیاد ورزشی را طی دو سال گذشته برای پیشکسوتان شهر تهران داشته است. 

مصطفی منتظرالمهدی افزود: نخستین المپیاد ورزشی در هفت رشته  با حضور 350شرکت کننده و دومین المپیاد ورزشی در دوازده رشته و با حضور 1200 شرکت کننده برگزار شد. 

مدیرعامل سازمان بازنشستگی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به روند رشد تعداد شرکت کنندگان طی دو المپیاد گذشته، به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره خوش بین هستیم.
وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب سومین المپیاد ورزشی در نظر گرفته شده تا بازنشستگان بتوانند به راحتی مراحل مختلف شرکت در مسابقات، از ثبت نام تا برگزاری مسابقات را طی کنند. 

منتظرالمهدی با اشاره به افزایش سه رشته در المپیاد سال جاری خاطر نشان کرد: سومین المپیاد ورزشی در پانزده رشته فوتسال، تیر اندازی، دو و میدانی، تیر و کمان، دوچرخه سواری، بدمینتون، دارت، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی، بسکتبال، قایق پدالی، فوتبال دستی و شنا در ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهد شد. 

مدیر عامل سازمان بازنشستگی ادامه داد: بازنشستگان از میان رشته های گروهی (والیبال، بسکتبال و فوتسال) در یک رشته، از میان دو رشته دارت و تیر اندازی در یک رشته، از میان رشته تیر و کمان و فوتبال دستی نیز در یک رشته، از میان رشته های بدمینتون و آمادگی جسمانی نیز در یک رشته و از میان سایر رشته های باقی مانده در دو رشته ثبت نام کنند. 

وی افزود: بر این اساس بازنشستگان حداقل در یک رشته و حداکثر در شش رشته می توانند ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار