رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت:
پیش بینی می کنیم تا اوایل اسفند امسال سند توسعه استان در قالب برنامه های اجرایی ششم توسعه کشور تدوین و تهیه شود.
کد خبر: ۱۴۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 16 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: پیش بینی می کنیم تا اوایل اسفند امسال سند توسعه استان در قالب برنامه های اجرایی ششم توسعه کشور تدوین و تهیه شود.
سید اسکندر صیدایی روز چهارشنبه در نشست کارگاه تهیه سند راهبردی استان (ماموریت، چشم انداز، اهداف و راهبردها) اظهار کرد: مقدمات کار اجرایی تدوین سند راهبردی استان از چند ماه قبل آغاز شده و همزمان با سراسر کشور کلیات اهداف برنامه توسعه ششم و برش پنج ساله را دنبال کرده و در حال تدوین یک برنامه عملیاتی هستیم تا با واقع بینی و نگرش حقیقی به حوزه فعالیت های منسجم تر بتوانیم حرکت مطلوب تری را انجام دهیم.
وی افزود: تلاش ما بر این است تا هر چه سریعتر با جهت گیری های کلی و اساسی در برنامه ششم توسعه که شروع آن در سال آینده است اهداف و برنامه های کمی را مشخص کنیم و اعتبارات و پروژه ها را در راستای این امر سوق دهیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام به نقش آفرینی نخبگان، اندیشمندان و استفاده از ظرفیت های آنها در پیشبرد امور همانند تدوین برنامه های توسعه اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با مجموعه صاحبنظران کمک شایانی برای تهیه و تدوین خروجی سند راهبردی هم از لحاظ علمی و هم عملی برای تسریع در روند توسعه استان انجام دهیم.
صیدایی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است تا بهتر و شایسته تر از هر زمان دیگری بتوانیم هدف های مورد نظر خود را در این بخش تحقق بخشیم./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار