بهترین پاسور جهان بعد از بازگشت به ایران به دیدار کودکان موسسه خیریه بچه های آسمانی می رود و با آنها دیدار می کند.
کد خبر: ۱۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ 16 March 2015

به گزارش اروم نیـوز، بهترین پاسور جهان طی یک پیام در اینستاگرام قول داد بعد از آمدن به ایران به دیدار بچه های بی سرپرست موسسه خیریه بچه های آسمانی برود.

سعید معروف پاسور ارومیه ای تیم زنیت کازان روسیه قبل از یک بازی در سری رقابت های لیگ روسیه، از اینستاگرام یک پیام تصویری حاوی نامه یکی از کودکان این موسسه دریافت کرد که حاوی مطالب محبت آمیز و شوق و علاقه این کودکان برای دیدار با بهترین پاسور جهان بود.

در این نامه آمده بود: "سلام سعید معروف عقیل دوستت دارد و لطفا به بهزیستی ما بیایید و با بچه ها بازی کنید. اینجا فوتبال و والیبال و سرسره بازی می کنیم آقای معروف اگر می شود یک عکسی از خودتان بیارید و سی دی های ما را به تو می دهیم و ... "

معروف نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نامه این کودک جواب داده و گفته است: " از قول من به این عزیزمون بگید که حتما میرم پیشش چون من بهش دسترسی ندارم."

سعید معروف پاسور ارومیه ای تیم زنیت کازان روسیه که امسال بعنوان پاسور برتر جهان انتخاب شد، از دیدگاه مخاطبان خبرآنلاین نیز بعنوان ورزشکار برتر سال انتخاب شد.

گفتنی است موسسه خیریه حمایت از کودکان معلول جسمی و ذهنی و بیماران سالمند با نام بچه های آسمان کامران از سال 1378 و با شماره ثبت 15280در قالب یک سازمان غیردولتی -غیر انتفاعی مشغول خدمات رسانی می باشد.موسسه در سه قسمت دختران زیر 14 سال ،پسران بالای 14 سال و در بخش بزرگسالان (سالمند) نیازمند به حمایت مشغول به فعالیت می باشد قابل ذکر است حدود 60% این عزیزان بی سرپرست ، مجهول الهویه و بدسرپرست می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار