همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه از امروز (پنجشنبه 26 آذر) آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 17 December 2015
همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه از امروز (پنجشنبه 26 آذر) آغاز شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری به مدت یک هفته و تا پایان ساعت اداری روز دوم دی ماه ادامه می یابد.

امیر شاه آبادی خاطرنشان کرد: در این مدت داوطلبین می توانند از ساعت 7:45 دقیقه صبح تا 14:45 دقیقه بعد ازظهر با حضور در فرمانداری کرمانشاه یا وزارت کشور و یا اعزام نماینده خود با معرفی نامه کتبی و قانونی، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: ارائه اصل شناسنامه عکس دار به علاوه چهار نسخه تصویر از کلیه صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس 4*6 و همچنین تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی در هنگام ثبت نام ضروری است.

شاه آبادی یادآور شد: پس از اتمام کار ثبت نام مدارک تمام داوطلبینی که ثبت نام کرده اند برای تایید صلاحیت به مراجع ذیربط تحویل داده خواهد شد تا از پنجم دی ماه به بررسی های لازم بپردازند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: پنجمین دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال در بیش از یک هزار و 550 شعبه در سطح استان برگزار می شود.

وی در پایان از مشخص شدن اعضای هیات اجرایی بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه خبر داد و گفت: هدایت الله فرهادی، فاطمه رضوان مدنی، شاهرخ منصوری، حجت الاسلام سجاد خسروی، میرحسین الیاسی، غلامحسین خاکسار، سلیمان محبی و امید قادری جزو اعضای اصلی این هیات هستند.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری و هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار