دبیر جامعه اسلامی مهندسین ایلام:
خدابخش داوودی‌نصر روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مسئولان استانی در همه بخش‌ها باید قدرت نقدپذیری و انعطاف پذیری خود را بالا ببرند.
کد خبر: ۱۴۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳ 19 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، دبیر جامعه اسلامی مهندسین ایلام گفت: دانشگاه‌های ایلام به محل تضارب آراء تبدیل شود.

خدابخش داوودی‌نصر روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت:  مسئولان استانی در همه بخش‌ها باید قدرت نقدپذیری و انعطاف پذیری خود را بالا ببرند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین ایلام گفت: به عنوان مثال دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان ایلام باید به محل تضارب آراء تبدیل شوند و شرایط را برای اعلام نظرات گروه‌های سیاسی مجوزدار و مورد قبول نظام فراهم کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: معظم له بارها فرموده‌اند که باید در دانشگاه مباحث علمی در همه بخش‌ها از جمله سیاسی طرح شود. مسئولان دانشگاه‌ها باید از منتقدان دولت هم استقبال کنند، چرا که انتقاد منجر به بالندگی شده و ضرری ندارد اما متاسفانه شاهدیم که در پاره‌ای موارد دانشگاه‌های استان خلاف این موضوع عمل می‌کنند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: اکنون موضوعی که باب شده این است که دانشگاه‌های عدم پذیرنده نیروهای اصولگرا بهانه‌تراشی کرده و شورای نظارت دانشگاه را عامل نپذیرفتن این افراد می‌دانند و این درحالی است که شورای نظارت برای دیگر دستجات سیاسی همسوی دولت مانع‌تراشی نمی‌کند.

داوودی‌نصر تصریح کرد: این نوع برخوردهای دوگانه در پاره‌ای از دانشگاه مطلوب نبوده و باید همه دست به دست هم داده و دانشگاه‌ها را تبدیل به محل تضارب آراء کنیم تا نتایج مطلوبی حاصل شود و تضارب آراء به معنای پیگیری مطالبات واقعی مردم و استان ایلام است .

دبیر جامعه اسلامی مهندسین ایلام گفت: پیگیری مطالبات منطقی و ضروری مردم باید مد نظر همه از جمله مسئولان باشد و حتی در رسیدن به مطالبات منطقی و ضروری مردم نیز می‌توان جدل کرد و در این راه ایرادی ندارد.

وی ادامه داد: به نظر بنده باید توسعه استان ایلام اولویت اساسی مسئولان و حوزه‌های سیاسی استان باشد و با ترکیب مدیریتی استان ایلام که نیازمند اعتدال‌ بیشتری است و با افزایش ظرفیت نقدپذیری در این راستا تلاش شود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: مجموعه این نکات سبب می‌شود که در نهایت توسعه استان ایلام شکل گیرد و این یکی از نیازهای اساسی و اولویت‌های استان ایلام محسوب می‌شود./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار