دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در مورد حادثه مسمومیت تعداد زیادی از مهمانان یک عروسی گفت: قضیه مسمومیت جمع کثیری از افراد در عروسی واقع در تالار اردبیل در دست بررسی است تا عمدی و غیرعمدی بودن این قضیه روشن شود.
کد خبر: ۱۴۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 21 December 2015

ناصر عتباتی در مورد حادثه مسموميت تعداد زيادي از مهمانان يک عروسي هفته گذشته با اشاره به ادعاي شاکيان مبني بر وجود اختلاف مالي در گذشته بيان کرد: قضيه مسموميت جمع کثيري از افراد در عروسي واقع در تالار اردبيل در دست بررسي است تا عمدي و غيرعمدي بودن اين قضيه روشن شود.

عتباتي افزود: شامگاه پنج‌شنبه در عروسي تعداد کثيري از مهمانان دچار مسموميت شده و به بيمارستان‌هاي اردبيل انتقال يافته بودند که علت اين مسموميت انتشار گاز مونوکسيدکربن گزارش شده بود؛ اين موضوع در دست بررسي است.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اردبيل ضمن قدرداني از اطلاع‌رساني رسانه گفت: از عموم رسانه‌ها خوستاريم با درج صحيح خبر و به‌دور از دخالت نظر شخصي و حاشيه‌پردازي در حاکميت جوي آرام ما را ياري کنند.

گفتنی است شامگاه پنجشنبه ميهمانان يک مجلس عروسي در يکي از تالارهاي اردبيل که بيش از 200 نفر ظرفيت دارد به همراه عروس و داماد به دليل گازگرفتي راهي بيمارستان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار