ایده نو و جالبی از شهرداری اردبیل
هم اکنون ۳ دیوار مهربانی واقع در میدان قیام، میدان خاتم­ النبین و پل یاقوت به طرف علی آباد رویروی مسجد آبروان، به جا کفشی و جا لباسی مجهز شده و شهروندان می توانند بدون واسطه لباس، کفش و پوشاک زمستانی بلا استفاده خود را در مکان های اعلام شده قرار دهند ...
کد خبر: ۱۴۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 22 December 2015

فرهنگ مهربانی در شریان دیوارهای اردبیلمدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل گفت: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) شهرداری دیواری به نام مهربانی در اردبیل ایجاد کرده است تا مردم لباس های بلا استفاده شان را آنجا بیاویزند و فقرا و نیازمندان بدون واسطه آنها را بردارند.

به گزارش تابناک اردبیل، مجتبی لاله افزود: دیوار مهربانی طرحی کاملا مردمی است اما نیازمند نظارت و فرهنگ سازی جدی هم از سوی مردم و هم از سوی مسوولان شهرداری است تا بهتر و زیبا تر دیده شود، این دیوار با شعار "نیاز داری ببر ، نیاز نداری بزار” میعادگاه شهروندانی است که می خواهند مهربانی را تمرین کنند و مهر را از خود به یادگار بگذارند.

وی با اشاره به افزایش دیوارهای مهربانی در اردبیل اظهار کرد: هم اکنون ۳ دیوار مهربانی واقع در میدان قیام، میدان خاتم­ النبین و پل یاقوت به طرف علی آباد رویروی مسجد آبروان، به جا کفشی و جا لباسی مجهز شده و شهروندان می توانند بدون واسطه لباس، کفش و پوشاک زمستانی بلا استفاده خود را در مکان های اعلام شده قرار دهند.

لاله ادامه داد: شهر اردبیل به عنوان شهر مهربانی ها در هر جا زبان زد است و شهرداری اردبیل تلاش می کند با نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ مهربانی در این شهر از یاری توانمندان برای کمک به نیازمندان بهره بگیرد.

فرهنگ مهربانی در شریان دیوارهای اردبیل

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، لازمه تقویت حرکت های مردمی را فرهنگ سازی عنوان و خاطر نشان کرد: این دیوارها بر پایه مهر و همدلی بنا شده است و فراگیر شدن چنین حرکت هایی در شهر حس نو دوستی و انسان دوستی را در جامعه تقویت کرده و. در بین مردم بخصوص کودکان و نوجوانان رواج می دهد.

فرهنگ مهربانی در شریان دیوارهای اردبیل

فرهنگ مهربانی در شریان دیوارهای اردبیل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
از شهردار محترم اردبیل و مدیر جوان و توانمند روابط عمومی شهرداری به خاطر این حرکت زیبا تقدیر و تشکر میکنم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
اگه در کنارش از موضوع دروغ نگفتن هم مطالب بود خیلی خوب میشد.
حرکت نمادین دردی از مردم را دوا نمیکند.
ریشه دروغ را در کل این استان بخشکانید.
به نقطه فاجعه رسیده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار