معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی( ره)، گفت: ۸۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ایتام زیرپوشش این دستگاه را حمایت می کنند.
کد خبر: ۱۵۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی( ره)، گفت: ۸۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ایتام زیرپوشش این دستگاه را حمایت می کنند.

مصطفی خاکسار قهرودی، صبح امروز(۷ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این ایتام زیر ۱۸ سال سن داشته و از حمایت های مالی و معنوی این افراد خیر در حوزه های مختلف مسکن، تحصیلی، ازدواج و غیره این افراد خیر و نیکوکار برخوردارند.

وی، افزود: هم اینک هر یتیم مدجووی زیر پوشش این نهاد بطور متوسط سه نفر حامی دارد.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره)، یادآور شد: ۸۰۰ هزار حامی هم اینک از ۳۰۰ هزار یتیم نیازمند زیر پوشش این نهاد حمایت می کنند.

خاکسار قهرودی، تاکید کرد: این افراد خیر در قالب اجرای طرح اکرام به ایتام عضو و به هریک از آنها ماهانه مبالغی به صورت ثابت به حساب آنها واریز می کنند.

وی، بدون اشاره به میزان درآمدهای این نهاد از محل مشارکت های مردمی در طول سال جاری، بیان کرد: بیشترین کمک افراد خیر به این نهاد مربوط به ایتام در قالب طرح اکرام به ایتام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: با وجود این افراد خیر ولی هنوز تعداد اندکی از ایتام مددجوی زیر پوشش فاقد حامی بوده که جذب سرپرست و حامی برای آنها در دستور کار این نهاد قرار دارد./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار