رئیس پلیس استان البرز از کشف یک تن و 291 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرک صنعتی اشتهارد دراین استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 28 December 2015
سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام این خبر گفت: در پی رصد فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان البرز، ماموران ویژه اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیمه شب گذشته روز جاری از حمل یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به سمت استان البرز مطلع شدند.
وی اضافه کرد: بلافاصله ماموران جهت کنترل محورهای مواصلاتی استان به صورت نامحسوس درمبادی ورودی و خروجی مستقر شدند که مشخص شد خودرو حامل مواد مخدر یکدستگاه خودرو سانتافه است که از مسیر بویین زهرا به اشتهارد در حال تردد است .
سردار کامرانی صالح با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مرجع قضائی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم برای اجرای عملیات دستگیری سوداگران مرگ انجام شد، اظهار داشت: چند اکیپ از ماموران ویژه اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و قم با ایجاد تور ایست و بازرسی و اقدامات اطلاعاتی ، محور مواصلاتی بویین زهرا به اشتهارد را تحت پوشش قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد : پس از مشاهده خودرو مذکور دستور ایست صادر شد اما راننده خودرو بدون توجه به دستورایست ماموران با سرعت قصد فرار داشت که در نهایت پس از شلیک چند تیر به لاستیک عقب خودرو ، خودرو مذکور در ورودی شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز توقیف شد .
سردار کامرانی صالح گفت : ماموران در بازرسی از خودرو سانتافه مقداریک تن و 291 کیلو 900 گرم انواع مواد مخدر شامل 190 کیلو و 327 گرم تریاک با لفافه ، 900 کیلو و 26 گرم مرفین و 810 کیلوو 944 گرم حشیش کشف شد .
وی بیان داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که فروشندگان و قاچاقچیان قرار بود جهت تحویل این مقدار مواد مخدراز یکی از استان های شرقی کشور به مقصد تهران اعزام شوند که تلاش در جهت شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار دارد .
سردار کامرانی صالح گفت: یک نفر راننده حمل مواد مخدر دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی همراه با محموله کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.
از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 5 تن مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار