کد خبر: ۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰ 18 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر، علیرضا پاک‌فطرت با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز اظهار داشت: سال 1393 که به فرموده مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شد، برای سومین حرم اهل‌بیت (ع) سالی سرشار از برکت بود.

وی بابیان این‌که نوروز نشانه آغاز و تحول و شروع راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن است، افزود: بهار فصل غبارروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای رسیدن به پیشرفت و عدالت بوده و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه کرده است.

شهردار شیراز ادامه داد: سال گذشته را در حالی سپری کردیم که شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با عنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب در این سال، کار و خدمت جهادی را با مشارکت شهروندان سومین حرم اهل‌بیت وجهه همت خود قرار داده، (ع) و طرح‌های کلانِ مختلفی را در عرصه‌های گوناگون عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در مهد فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی، به ثمر نشاندند.

پاک‌فطرت اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در این سال با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و با اتکا به مکتب شهدای همیشه جاودان انقلاب اسلامی، راهنمایی‌های نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، علمای برجسته شهر شیراز و دعای خیر مردم انقلابی و ولایت مدار، حرکت به‌سوی پیشرفت و عدالت را دنبال کردند.

این مدیر شهری تصریح کرد: در آغاز سال جدید نیز همت ما بر این است که زندگی در شهری اخلاق محور، آباد، مترقی و زیبا را برای شهروندانی ترسیم کنیم که در مسیر انقلاب اسلامی همواره با بصیرت و دانایی در عرصه‌های مختلف با ایثار و پایداری، نقش‌آفرین بوده‌اند.

وی بیان کرد: ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی‌ها و مصائب فراوانی را پشت سر گذاشته و با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن‌ها بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابر آسیب‌ها و تهدیدات بی‌شمار دفاع کند و تمدن بزرگ و تاریخ‌ساز خود را با رشادت و آگاهی پاسداری کند.

پاک‌فطرت ابراز داشت: در ایام نخستین این بهار مردم ما سوگوار شهادت بزرگ بانویی است که بهترین الگو برای زنان در تمام اعصار است و بی‌شک مردم معتقد شیراز نیز در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ارادت و علاقه خود را به اهل‌بیت (ع) بار دیگر نشان خواهند داد و متجلی خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم این دیار که اینک دیگر مشارکت آن‌ها در آبادانی شهر به الگویی برای سایر نقاط درآمده است همچون هرساله میزبان بسیاری از هم‌وطنان در خاستگاه شعر و ادب هستند.

شهردار شیراز یادآور شد: این‌جانب عید باستانی نوروز را به همه هم‌وطنان و همشهریان عزیزم تبریک و شادباش می‌گویم و از درگاه صاحب مجد و جلال و اکرام مسألت دارم این سال را برای جهان اسلام سال بیداری، برکت و اقتدار گردانَد و چشمه‌ای ما را به تماشای رخسار طلعتِ رشید هستی، حضرت مهدی، روحی و ارواحنا له الفداء، روشن و بینا سازد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که سال 1394 برای ایران و ایرانیان پربارتر از پیش باشد تا همچون همیشه، دنیا نام این سرزمین را به افتخار بشناسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار