فرمانده سپاه میاندورود
فرمانده سپاه میاندورود گفت: حماسه ۹ دی بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود که تمام دشمنان نظام را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۱۵۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 29 December 2015

به گزارش تابناک مازندران،سرگرد حسین جناسمی اظهار داشت: فتنه در ایران بود اما سران فتنه در خارج از مرزها و در کاخ سفید بودند که این برنامه‌ها توطئه  شوم دشمن علیه کشور ما را  نشان می‌داد.

وی افزود: در واقع 9 دی شروع یک حرکت و فرهنگ بود و روز عزت خواهی ملت ایران بوده، روزی که بصیرت واقعی در ملت بزرگ ایران پدیدار شد و مردم با جمعیتی میلیونی به میدان آمدند و به ندای نائب امام زمان(عج) لبیک گفتند.

جناسمی تصریح کرد: مردم با شعار"هیهات من الذله " درآن تاریخ به همه نشان دادند تا زمانی که سران فتنه توبه نکنند آنها را نخواهند بخشید.

فرمانده سپاه میاندورود بیان کرد: مردم پیروز میدان شدند و در این میان عرق شرم، بر چهره کسانی نشست که با بی‌بصیرتی و چشم بستن بر روی حقایق بیش از هشت ماه کشور را درالتهاب فرو بردند و آب به آسیاب دشمن ریختند و خسارت مالی جانی را بر کشور تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: زیاده خواهی‌های امروز استکبار جهانی از فتنه 88 نشأت گرفته بوده و تحریم‌های ناعادلانه امروز دنیای استکبار از سوی فتنه‌گران است.

جناسمی گفت: دشمنان با قانون شکنی، عدم تمکین به قانون، برهم زدن امنیت و آسایش مردم سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته که این هدف شوم آن با بصیرت و بینش عمیق رهبرمعظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم، خنثی شد.

وی یادآور شد: اکنون دشمن چشم به انتخابات ما دوخته و می‌خواهد در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی ما نفوذ کند، بنابراین مردم  باید هوشیار باشند و نماینده ای را انتخاب که با درد مردم آشنا و قانون مدارباشد، منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهد و با شهامت و ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن از آرمان‌های امام و شهدا دفاع کند.

فرمانده سپاه میاندورود گفت: نماینده منتخب مردم باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و همانند رزمندگان اسلام  که هشت سال با دست خالی در برابر استکبار ایستادند، بتواند حتی با دست خالی، بدخواهان نظام را به زانو درآورد.

جناسمی بیان کرد: امروز مردم نشان دادند در حمایت از حسین زمان خود، تا آخرین قطره خون خود با استکبار و دست  نشانده‌هایش مبارزه خواهند کرد.

فرمانده سپاه میاندورود  بیان داشت: آنچه که همه مردم باید بدانند آن است که بصیرت و ولایتمداری تنها راه علاج و عبور از انواع فتنه‌ها بوده و همه ما باید با اقتدا به ولی امر مسلمین، امام  خامنه ای، پشت سر ولایت  فقیه باشیم تا آسیبی به نظام و انقلاب ما نرسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار