استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های مرز مهران برای تردد زوار، گفت: توسعه زیرساختهای مهران در دستور کار مسئولان ایلام قرار دارد.
کد خبر: ۱۵۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 30 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های مرز مهران برای تردد زوار، گفت: توسعه زیرساختهای مهران در دستور کار مسئولان ایلام قرار دارد.

محمدرضا مروارید بعدازظهر چهارشنبه در همایش فرمانداران استان در شهرستان مهران اظهار داشت: مرز مهران طی ایام اربعین سال جاری میزبان یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر برای تردد به عتبات عالیات بوده است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اولویتهای استان در سال جاری، توسعه زیرساختهای استان و مرز مهران برای اربعین سال آینده است که در این بین توجه به بخش راه های استان بیشتر می شود.

استاندار ایلام مهمترین نیاز استان در حوزه اربعین را استانداردسازی راه ارتباطی ایلام به مهران اعلام کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی مناسب و شناسایی مشکلات امسال در سال های آینده روند عزیمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) با سهولت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران در برگزاری انتخابات باید بی طرف باشند، گفت: کلیه تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان و خلق حماسه ای دیگر فراهم است.

مروارید از آمادگی استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات خبر داد و بیان داشت: کلیه زیرساخت های لازم برای اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان فراهم شده است./پ
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار