رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در شبستر:
کد خبر: ۱۵۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 30 December 2015

بسیار خرسندم که در این زمان میمون ومبارک و شادی همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم و امام صادق علیهم السلام و در روز تاریخی 9 دی خدمت شهروندان شبستری رسیدم.شبستر مهد بزرگانی چون آیت الله کوهکمری و شیخ محمود شبستری  و مهد پرورش اجداد مقام معظم رهبری هست.

به گزارش تابناک تبریز، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در ابتدای سخنانش در جمع مردم شبستر بیان کرد :این مراسم به دو دلیل برگزار می شود. یکی گرامیداشت شهدای روحانیت منطقه شبستر و دیگری هم بزرگداشت یوم الله 9دی می باشد.امنیت امروز کشور ما مدیون رشادت های همین شهدا هست.همین مسئولینی که در جبهه دیپلماسی با سربلندی قدم برمی دارند و از حقوق هسته ای دفاع می کنند ، به برکت خون شهدا می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه سخنانش به برکات دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد که با تقویت خود باروری و اعنماد به نفس تحت مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری توانستیم به آمادگی صدور تجهیزات نظامی برسیم.

وی رشد باورهای دینی، شکوفایی استعداد ها ، رشد فضائل اخلاقی و امنیتی ، تثبیت اقتدار و حفظ تمامیت ارزی را از دیگر برکات دفاع مقدس دانست.

وی در ادامه با اشاره به تعداد 4363 نفر از شهدای روحانیت افزود، از هزار طلبه اعزامی به جبهه 10 نفرشان به شهادت رسیده اند و این آمار 10 برابر شهدای سایر اقشار است.

در ادامه وی با گرامیداشت روز 9 دی بیان کرد، تاریخ پر فروغ ایران اسلامی دارای روز های بسیار مهمی است.یکی از این روز ها همین 9 دی است که با حضور حماسی مردم به نگین های ایران اسلامی اضافه شد.مردم هوشیار و با بصیر ایران اسلامی با تحلیل وبینش درست وصحیح توانستند با حضور حماسی خود بساط فتنه را در هم بپیچند.

حوادث بعد از انتخابات 88 قطعا با طراحی استکبار جهانی و با بازیگری و نقش آفرینی ایادی استکبار در داخل اجرایی شد. در این جریان سران فتنه و بعضی از مردم اشتباه کردند. اما مردم با بصیرت خود توانستند در 9 دی 88 به دامن نظام برگردند ولی سران فتنه بر اشتباهشان تا به امروز پافشاری کرده اند .

وی در ادامه به اقدامات فتنه گران پرداخت ، هجمه به باور های دینی و اعتقادی مردم ، زیر سوال بردن نهاد های قانونی نظام مانند شورای نگهبان قانون اساسی و ساختار شکنی و القای تردید در بین مردم را از جمله این اقدامات دانست و افزود که کسانی که کمیته صیانت آرا را مطرح کردند با این کارشان موجب زیر سوال بردن ارگان های رسمی کشور و قانون اساسی شدند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به پیامدهای این اقدامات پرداخت و گفت که افزایش تحریم ها و فشارها ازسوی غرب یکی از این نتایج است. افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته ای دیگر پیامد شوم فتنه 88 می باشد. غرب قبل از فتنه در جریان هسته ای در حال عقب نشینی بود تا جایی که اوباما در نامه ای به رهبری معظم انقلاب در 3 خرداد 88 نوشت که بدون حضور ایران مسائل منطقه ای و بین المللی قابل حل نیست. وی دیگر پیامد شوم فتنه را افزایش امید دشمن به براندازی نظام دانست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه سخنانشان با اشاره به حضور حماسی مردم در روز 9 دی گفت که اثبات نقش بی بدیل رهبری و ولی فقیه در خنثی سازی توطئه های دشمنان ،آشکار شدن نقش بی نظیر مردم در پای بندی به نظلم اسلامی و شکست دشمنان در توطئه سازی را از دستاورد های این حضور حماسی است. وی در آخر افزود که ما باید همیشه با حضور خود و پای بندی به رهبری و ولی فقیه ، توطئهخ های دشمنان را خنثی کنیم.

بر اساس گزارش تابناک تبریز ،شهر ستان شبستر 5 شهید روحانی به انقلاب با نام های شهید میر حسین حسینی، شهید محمد هلال اسماعیل زاده ، شهید میر جلیل حسینی عربی ، شهید ابوالحسین صفری و شهید اصغر رجبی درویش بقال تقدیم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :