هم‌زمان با آخرین پنج‌شنبه سال؛
تابناک: مدیر مجموعه فرهنگی، مذهبی، تاریخی تخت فولاد گفت: ساعت ۴ بعد از ظهر مراسم غبار روبی از تکایا، بقاع و مجموعه‌های تخت فولاد را داریم که علاوه بر غبار روبی، عطرافشانی و گل‌گزاری بر سر مزار بزرگان اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۱۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰ 19 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین منوچهر مهروی‌پور با اشاره به برنامه‌های مجموعه فرهنگی، مذهبی، تاریخی تخت فولاد در ایام نوروز اظهار داشت: مجموعه فرهنگی، مذهبی، تاریخی تخت فولاد گنجینه هنر، ادب و اندیشه با قدمتی بیش از هزار سال یکی از مجموعه‌های عظیم تاریخی مذهبی شهر و استان اصفهان است که مدفن بیش از هزاران نفر از علما، صلحا و اولیای خدا است که هرکدام از این‌ها معرف هویت انقلابی ایرانی اسلامی مردم اصفهان هستند.

وی با اشاره به مدفن بزرگانی مانند مرحوم بابا رکن‌الدین از عرفا و مرحوم میرفندرسکی و مرحوم آقاجواد و آقا حسین خوانساری در تخت فولاد، بیان کرد: در کنار اماکن مذهبی و تاریخی تخت فولاد، این مجموعه جذابیت‌های خاص گردشگری و معنوی و مذهبی نیز دارد.

مدیر مجموعه فرهنگی، مذهبی، تاریخی تخت فولاد افزود: امسال با دید معرفی هویت انقلاب اسلامی و معرفی جذابیت‌های گردشگری برنامه‌های خاصی را برای مسافران و مردم و همشهریان گرانقدری که در ایام نوروز قصد بازدید و زیارت از این مجموعه را دارند برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ساعت 4 بعد از ظهر مراسم غبار روبی از تکایا، بقاع و مجموعه‌های تخت فولاد را داریم که علاوه بر برگزاری مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گل‌گزاری بر سر مزار بزرگان اتفاق می‌افتد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار