این بار در ایلام؛
سخنگوی کانون داوران از مضروب شدن داور دیگری خبر داد، این بار در ایلام و در مسابقه ای در مسابقات موسوم به جام شهدا.
کد خبر: ۱۵۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 03 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، سخنگوی کانون داوران از مضروب شدن داور دیگری خبر داد، این بار در ایلام و در مسابقه ای در مسابقات موسوم به جام شهدا.

علی خسروی درباره مضروب شدن یک داور دیگر در فوتبال ایران گفت: متاسفانه در یکی از بازیهای چهارجانبه ای که تحت عنوان جام شهدا در ایلام برگزار می شد، علی معصومی نژاد که کمک داور یکی از این بازی ها بود به دلیل مردود اعلام کردن گل یکی از تیمها مورد تهاجم قرار گرفت و به شدت مضروب شد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام آفساید توسط ایشان، گویا چند نفر از مسولان شهر تیمی گل به ثمر رسانده بود به معصومی نژاد اهانت کردند و چون خانواده این داور در ورزشگاه حضور داشتند و شاهد اهانت های بی ادبانه و خانوادگی به وی بودند درگیری ایجاد شد و در این درگیری معصومی نژاد به شدت مضروب شده، یک دندانش شکست و به بیمارستان منتقل شد.

خسروی ادامه داد: متاسفانه بعد از یک هفته که هیچ خبری از مسولان مربوطه نشد این داور به پیشنهاد بزرگان ایلام اعلام رضایت کرد اما بعد از رفع مصدومیت که وی داور تمرینی تیم منتخب شهر ایلام شد باز هم خود و خانواده اش را آماج ناسزاهای مدیر مربوطه دید و بازهم مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این داور نیزبه اداره ورزش شهرستان ایلام شکایت کرده و این مدیر مسئول نیز از کار خود برکنار شد.

سخنگوی کانون داوران در پایان گفت: با توجه به اینکه داوران زیادی در آن خطه مورد ضرب و شتم واقع شدند هیات فوتبال ایلام باید از ضاربین شکایت کند، متاسفانه هنوز هم حال علی معصومی نژاد وخیم است و امیدوارم او هرچه سریعتر به شرایط عادی خود برگردد.با اینکه بارها راجع به مسائل مختلف هشدار داده ایم گویا گوش کسی بدهکار نیست بنابراین آخرین راهی که به ذهن می رسد این است که برای داوران زره تهیه شود و یا حداقل آنها را به کلاس های آموزش دفاع شخصی بفرستند./پ


منبع: پایگاه خبری تحلیلی نامه به نقل از ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار