فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه دشمن در صدد ايجاد ناامني در سطح كشور است، گفت: با هوشياري نيروهاي امنيتي و پشتيباني مردم، توطئه هاي دشمن مانند هميشه نقش بر آب مي شود.
کد خبر: ۱۵۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 03 January 2016
تابناک فارس به نقل از  پايگاه خبري پليس: سردار "احمد علي گودرزي" در جمع مردم بخش " خشت" شهرستان " كازرون" بيان كرد: سلحشوري ها و رشادت هاي رزمندگان و شهيدان در جنگ تحميلي بر هيچ كس پوشيده نيست.

وي ادامه داد: دشمنان پس از نااميدي در جنگ تحميلي بر عليه ملت ايران، به جنگ نرم رو آورده و در صدد ايجاد ناامني در كشور هستند.

فرمانده انتظامي استان فارس نقش مردم را در اين برهه از زمان بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: با هوشياري همه مسئولان و همكاري مردم نقشه هاي شوم دشمنان همانند هميشه نقش بر آب مي شود.

گودرزي در بخش ديگري از سخنان خود از تعامل مردم و مسئولان منطقه با نيروي انتظامي در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي تقدير و تشكر كرد و افزود: مأموران جان بر كف انتظامي استان همواره براي ايجاد امنيت توسعه يافته و پايدار تلاش مي كنند.

وي رويكرد پليس را جامعه محوري خواند و افزود: بدون مشاركت مردم و همكاري آنها با پليس، ايجاد امنيت مناسب ميسر نمي شود.

فرمانده انتظامي استان فارس از مردم خواست هر گونه موارد ناامني را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

شايان ذكر است فرمانده انتظامي استان فارس به همراه تعدادي از معاونان و رؤساي پليس هاي تخصصي در سفر به شهرستان كازرون از اماكن انتظامي "خشت"، "بوركي"، "كمارج"، "كلانتري حضرتي" و ستاد انتظامي شهرستان بازديد به عمل آوردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار