وزیر آموزش وپرورش در پیامی درگذشت 'محمد فاضلی' پیشکسوت فرهنگی و رسانه استان یزد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۵۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 04 January 2016

به گزارش تابناک یزد،در بخشی از پیام علی اصغر فانی آمده: با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدم همکار فرهنگی و معلم اهل قلم و مدیر دبیرستان شهدای یزد( دبیرستان واعظی) در دوران دفاع مقدس' مرحوم محمد فاضلی ' که با تعهد و مردم دوستی سال های پر برکت عمرخود را وقف رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم ساخت و منشا خدمات گرانسنگی در عرصه فرهنگ و رسانه استان یزد شد در جوار رحمت الهی آرام و قرار یافته است.

این پیام می افزاید: ضمن تسلیت فقدان این معلم ارزشمند به جامعه فرهنگیان استان یزد از خداوند منان برای این فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان معزز به خصوص خانواده محترمشان صبر و اجر و سلامت مسئلت دارم.
به همین مناسبت مجلس ختم آن فقید سعید از طرف اداره کل آموزش و پرورش، دوشنبه شب بعد ازنماز مغرب و عشا درحسینیه شهید صدوقی (ره) جنب مسجد روضه محمدیه حظیره برگزار می شود.
محمد فاضلی مدیر مسئول هفته نامه محلی 'یزد امروز' روز پنجشنبه هفته گذشته در نشست مشترک بین مدیر مسوولان مطبوعات و چاپخانه داران استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به علت ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.
این مرحوم از فرهنگیان و فرهیختگان و پیشکسوت با سابقه در حوزه رسانه و مطبوعات استان بود.
وی از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش بود و چند سال نیز ریاست اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را برعهده داشته است.
مرحوم فاضلی با 68سال سن همچنین سه دوره در هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد حضور داشته که دو دوره رئیس خانه مطبوعات و یک دوره هم عضو هیات مدیره بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار