کد خبر: ۱۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 22 March 2015
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: ازابتدای طرح نوروزی تاکنون ، 325 مورد خدمات امدادی به مسافران نوروزی در این استان ارائه شده است.
داود رجبی افزود: اسکان اضطراری 27 خانوار و خدمات رسانی به مصدومان 29 حادثه رانندگی ازجمله اقدامات در پنج روز اخیر بوده است.
وی اظهار کرد: طی این مدت 95 مصدوم و بیمار توسط امدادگران هلال احمر استان البرز درمان شدند.
رجبی افزود: ازمجموع این مصدومان 42 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند ومابقی به صورت سرپایی درمان اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز اضافه کرد: دراجرای طرح نوروزی نیز سه هزاردفترچه فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.
وی یادآور شد: 20 پایگاه هلال احمر برای امدادرسانی به مسافران در جاده های البرز ایجاد شده است.
وی گفت: از این تعداد هشت پایگاه در محور کرج -چالوس، دو پایگاه در شهرستان طالقان، چهار پایگاه در آزاد راه کرج - قزوین ، یک پایگاه دراشتهارد، یک پایگاه در پل فردیس و دو پایگاه درنظرآباد فعال شده و دو پایگاه پشتیبان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی گفت: در اجرای طرح نوروزی امسال ، دودستگاه موتورآمبولانس نیز در محورهای مواصلاتی استان البرز به کارگرفته شده است .
رجبی درخصوص نحوه امدادرسانی نوروزی یادآورشد که درهر یک از این پایگاه ها علاوه بر وسایل گرمایشی، مواد غذایی و اسکان اضطراری، سه نفر امدادگر، یک پزشک و یک راننده حضور دارند که به حادثه دیدگان خدمات رسانی می کنند.
معاون امداد ونجات هلال احمر البرز گفت: با هماهنگی های به عمل آمده یک دستگاه بالگرد نیز برای کمک به آسیب دیدگان حوادث احتمالی در اختیار هلال احمر این استان البرز قرار گرفته است.
وی یاداورشد: طرح نوروزی هلال احمر استان البرز تا 15فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار