نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل فراکسیون مناطق آزاد در مجلس حرکت ارزنده‌ای بود.
کد خبر: ۱۶۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 16 January 2016
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل فراکسیون مناطق آزاد در مجلس حرکت ارزنده‌ای بود.


 عمران علی‌محمدی اظهار داشت: فراکسیون مناطق آزاد در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و ایلام نیز در این فراکسیون جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش تابناک ایلام ،نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است به‌زودی مبحث منطقه آزاد ایلام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مجددا طرح و رای لازم را اخذ کند.

وی افزود: استان ایلام یکی از مناطق در حال توسعه کشور است که لازمه توسعه آن عنایت ویژه مسئولان ارشد کشوری به این منطقه بوده که خوشبختانه تاکنون تلاش‌هایی خوبی در این راستا صورت گرفته است.

علی محمدی خاطرنشان کرد: عمق محرومیت‌های استان ایلام در کنار منابع و ظرفیت‌های آن بسیار ناچیز است که باید با بهره از این ظرفیت‌ها و همچنین نیروی انسانی توانمند و خلاق منطقه در مسیر توسعه و آبادانی و پیشرفت گام بر داشت.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: البته طی ماه‌های گذشته تلاش‌های مستمری در حوزه دریافت و افزایش سهم اعتبارات استان ایلام صورت گرفته که باید این روند همچنان استمرار داشته باشد تا بخشی از مشکلات استان رفع شود.

برپایه همین گزارش وی با بیان اینکه اشتغال جوانان دانش‌آموخته یکی از مطالبات اساسی مردم استان ایلام محسوب می‌شود تصریح کرد: قطعا با تصویب منطقه آزاد مهران و رونق اقتصادی که از محل تحقق اهداف این منطقه فراهم می‌شود بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال جوانان ایلامی برطرف می‌شود و در این راستا نیز برنامه‌ریزی مدونی از سوی مسئولان امر صورت گرفته است./م




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار