کد خبر: ۱۶۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 16 January 2016


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: تملک املاک برای احداث راستگرد تقاطع غیرهمسطح بصیرت در منطقه 10کرج در دستور کارقرارگرفت.

به گزارش ایرنا، عباس کمالی روستا روز شنبه در نشست با حضور مسئولان شهرداری کرج در سالن اجتماعات منطقه 10 کرج، افزود: به منظور احداث کنارگذر تقاطع غیرهمسطح بصیرت نشستی به منظور توافق با معارضین ملکی طرح مذکور انجام پذیرفت.

وی اظهار کرد: احداث راستگرد تقاطع غیرهمسطح بصیرت واقع در سه راه انبار نفت در حالی که طراحی های این پروژه به اتمام رسیده است، در مرحله توافق با معارضین ملکی قرار دارد.

وی افزود: پل روگذر بصیرت که به منظور گره گشایی از معضل ترافیک در جاده ملارد و محدوده سه راه انبار نفت احداث شده است، مسیر تردد مسافرین به سمت شهریار، منظریه و اهری را از خودروهایی که قصد عزیمت به سمت شهرستان های فردیس و ملارد دارند، تفکیک می کند و ضمن روان سازی ترافیک، به کاهش مشکلات زیست محیطی و سلامت عمومی جامعه نیز کمک شایانی می کند.

مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: یکی از موضوعاتی که بهره برداری بهینه از تقاطع غیرهمسطح مذکور را با مشکل مواجه کرده بود، فقدان کنارگذر استاندارد بود که در این راستا طراحی های شهری تدوین شد و پس از جلب نظر معارضین ملکی و توافق با مالکان، نسبت به انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی اقدام می شود.

کمالی روستا با تاکید بر اینکه شهرستان فردیس به دلیل مهاجرپذیری بالا و رشد روز افزون ساخت و سازهای شهری که موجب افزایش بافت های جدید مسکونی می شود، نیازمند گسترش راههای ارتباطی و احداث بلوارها، تقاطع های غیرهمسطح و اصلاح هندسی معابر است،گفت: اتصال بلوارهای درون شهری (فرعی) به اصلی ترین شریان های ارتباطی یکی از سیاست های موفقی است که منطقه 10 شهرداری کرج با اتکا به آن تا حد زیادی بر معضل ترافیک غلبه کرده و سعی در کاهش ترافیک جاده ملارد را دارد.

در این نشست با حضور ایلیات معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج، وحیدی، عضو شورای اسلامی شهر کرج، ایوانی مدیرکل دفتر حوزه شهردار، احمدی پرگو، معاون معماری شهرسازی شهرداری کرج و عبداللهی مدیر املاک شهرداری کرج به همراه مالکین زمین های واقع در مسیر اجرای طرح همچنین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار