مسئول دفتر حزب فداییان اسلام در قم گفت: یادواره شهید نواب صفوی با رویکرد تحلیل افکار این شهید بزرگوار و یارانش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 16 January 2016
به گزارش تابناک قم، رضا گرزین با اشاره به تأثیرگذاری شهید نواب صفوی در شکل گیری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهید نواب صفوی نقش موثری در ملی شدن صنعت نفت، ایجاد شبکه مبارزه با طاغوت، ایجاد نهضت راهبردی انقلاب، ایجاد فضای مبارزاتی با دشمنان اسلام و... داشته است.

وی افزود: جرقه بیداری اسلامی در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی توسط شهید نواب صفوی و با سفر وی به اردن، مصر و دیگر کشورهای اسلامی زده شد.

مسئول دفتر حزب فداییان اسلام در قم با اشاره به سخن رهبری راجع به شهید نواب صفوی گفت: آیت‌الله خامنه‌ای شهید نواب صفوی را نخستین کسی می‌داند که آتش انقلاب را در وجودش شعله‌ور کرده ‌و این سخن نشان از عظمت وجودی این شهید بزرگوار دارد.

وی ادامه داد: شهید نواب صفوی از حوزه علمیه نجف به مبارزه با استکبار، ظلم و طاغوت پرداخت.

مسئول دفتر حزب فداییان اسلام در قم از برگزاری مراسم یادبود شهید نواب صفوی خبر داد و گفت: یادواره شصتمین سالگرد شهید نواب صفوی یکشنبه 27 دی ماه ساعت سه بعدازظهر در وادی السلام قم و با سخنرانی سید موعزالدین حسینی که از شاگردان این شهید بزرگوار است،‌ برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار