مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اجرای طرح ملی کوثر رسالت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 25 March 2015
نادر سقاء روز چهارشنبه گفت: آشنایی علاقمندان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با فضائل و مناقب حضرت فاطمه (س) و فرهنگ سازی برترین الگوی ولایتمداری و دفاع از حریم اهل بیت از اهداف احرای این طرح است.

وی با اشاره به این که ولایتمداری و دفاع از حریم اهل بیت (ع) در پرتو فرهنگی فاطمی از مهم ترین موضوعات طرح ملی کوثر رسالت است افزود: این طرح به همت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی اردبیل و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با حمایت دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می شود.

او اظهار کرد: این طرح در چهار بخش عکاسی ، نمایشنامه نویسی ، مسابقه تفسیر پیام کوثر و مسابقه نقاشی برگزار می شود و بخش عکاسی در دو گروه حرفه ای و آماتور است که عکس های منتخب پس از داوری برای شرکت در نمایشگاه عکس طرح کوثر رسالت باید چاپ شده و در اختیار دبیرخانه قرار بگیرد.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این بخش می توانند با مراجعه به کتاب کوثر قرآن تالیف حجت الاسلام قرائتی یا به پایگاه اطلاع رسانی طرح متن تفسیر سوره مبارکه کوثر و سوالات مسابقه را دریافت کنند و و با ارسال یک عدد 8 رقمی از چپ به راست به شماره10008940451 با ذکر نام و نام خانوادگی ، نشانی و استان محل سکونت در مسابقه شرکت نمایند.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همچنین با اشاره به این که مسابقه نقاشی از دیگر بخش های این طرح ملی است گفت: علاقمندان می توانند با توجه به موضوعات این بخش 'حضرت زهرا (س) ، من حجابم را دوست دارم ، مادران آسمانی ، انس با قرآن و نماز و مسجد محله ما' شرکت کنند.

وی بیان کرد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در دو رده سنی 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال برگزار می شود و شرکت کنندگان در انتخاب نوع و قالب نقاشی آزاد بوده و باید آثار خود را در قالب برگه ویژه یا صفحه A4 به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ، سقاء گفت: نفرات برگزیده همزمان با سالروز عید غدیر خم از طریق پایگاه های اطلاع رسانی طرح معرفی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار