رئیس هیئت اسکیت مازندران اسامی نفرات برگزیده اسکیت استان در مسابقات قهرمانی کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۶۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 17 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،حسین خیری‌نیا با اشاره به انتخاب نفرات برگزیده اسکیت انتخابی قهرمانی کشور گفت: سومین دوره مسابقات جشنواره اسکیت نونهالان استان با حضور 100 ورزش‌کار دختر و پسر در قالب 11 تیم در نوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، تصریح کرد: ورزش‌کاران دختر و پسر رده سنی پایه زیر هفت تا 10 سال با هم رقابت کردند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران درباره نفرات برتر این مسابقات گفت: در بخش پسران و در رده سنی زیر هفت سال مهدی حسین‌زاده به مقام اول دست یافت و رایان فدایی و محمد طاهابخشی دوم و سوم شدند.

خیری‌نیا با بیان اینکه در رده سنی هفت سال نیما نوری، آرین قاسمی و امیرعلی عباسی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند، تصریح کرد: در رده سنی هشت سال ابوالفضل نوپور اول شد و سیدابوالفضل قاسمی در جایگاه دوم قرار گرفت و طاها رفعتی‌فرد به مقام سوم رسید.

رئیس هیئت اسکیت مازندران درباره نفرات برتر رده سنی 9 سال اظهار کرد: در این رده سنی محمدعلی حجتی، محمدامین بقایی و طاها آتش‌ران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در رده سنی 10 سال محمدامین بقایی، محمدپارسا کلبادی و فرزاد فرخ‌زاد از رستم‌کلا اول تا سوم شدند، خاطرنشان کرد: درباره نفرات برتر دختران این رقابت‌ها در بخش دختران نیز در رده سنی زیر هفت سال ملینا دیوسالار در جایگاه نخست قرار گرفت و آیدین مهدی‌زاده و پانیا اوشیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران با اشاره به اینکه در رده سنی هفت سال هلیا صادقی‌زاده اول شد و راحیل ادیبی و پرنیان رویانیان دوم و سوم شدند، گفت: در رده سنی هشت سال زهرا کلاری به مقام اول رسید و فرانک نوروززاده و سدنا سادات‌زاده در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

خیرنیا با بیان اینکه در رده سنی 9 سال آیناز یداللهی در جایگاه نخست ایستاد و یسنا مختاری‌نژاد و آیدا حسین‌زاده در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفت، افزود: در رده سنی 10 سال طهورابر در جایگاه نخست قرار گرفت و ملینا رضایی و هلیا مرادجعفری دوم و سوم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار